Kan vel begynne med litt historikk

min første vw kjøpte eg da eg var 17 år gammel.. det var en 65 modell 1300 boble med 6 volt. eg og min 4 år yngre søster skrudde i flere dager for å få "driten" som det etter kvart ble kalt til å gå. vi bor slik til at vi har en litt lang bakke ned bil riksvegen så det ble satt utfor med bilen i 2 gear uten resultat ca ...1000 ganger minst

dette er eneste gangen eg har hatt flaks

uanset så hadde bilen regnr O-3333 og var i veldig bra stand.. det dumme er at den ble solgt da eg var 18 år og trengte penger til stereo i volvo 740en som var det store akkuratt da..

har brukt litt tid på bobler etter dette også men nå er det buss som virker mest intressant

har kjøpt meg en 73 modell camper og i går kjøpte eg en dobbelkabiner av "hans" mener eg han het det er en 67 modell..
dette er den dærligste bilen eg noen gang har kjøpt men håper den skal bli fin en gang

den store drømmen er en splittbuss men har sett etter det i over 1 år uten å finne noe til en normal pris

noen bilder av mine biler
73 camper
67 dobbelkabiner
og en 68 modell dormobile med rattet på feil side, denne skulle eg kjøpe for 5000 i fjor vår men selger ombestemte seg