Ser det ble en del diskusjon da jeg slettet brukeren min så jeg oppretter den på ny for å forklare noe.
1. jeg har lest forum reglene, både ved førstegangs registrering og ved senerer anledninger.
2. jeg slettet brukeren min da et av mine innlegg/tråder for 'ente gang ble slettet uten varsel
3. det var ikke noe sinne eller drama rundt slettingen, jeg tenkte bare at dette var noe jeg ikke trengte da det finnes andre velfungerende
forum med langt større slingringsmonn og takhøyde.
4. det var ingen agenda eller forsøk på å lage støy noe som hevdes av bl.a Moshe. Noen hevder at på seg selv kjenner man andre, ikke vet jeg
men det er ikke første gang jeg blir tillagt tanker og grunner til handlinger av førnevnte.
En tråd som ble slettet var mitt første forsøk på en offtopic tråd under generelt. Jeg linket til noen litt sære amerikanske sider - litt på høyresiden - men ikke
lenger enn det michael moore er til venstre.
hvorfor lage en slik tråd?
jeg fant linkene litt vittige - og en av dem linket videre til en survival shop som solgte survival kits som jeg
lagde en vittighet om kunne passe oss som dro med boble over fjellet.
Siste posten som ble slettet var en vittighet som glapp ut av meg i forbindelse med tistlo, vinsj og biltema.
Jeg quotet en "artikkel" fra Hardanger blad om en ung herre med navn Tistlo som aksjonerte for Biltema avdeling på Voss ved å
lenke seg til panseret på sin kjære boble, naken, bobla for anledningen parkert på tvers i europavegen. Dette ble akkompanert
av et bilde av en naken, men særdeles grasiøs og kunstnerisk naken frøken på panseret av en veteranbil
: link til bilde : http://www.dougrhinehart.com/ du må selv søke i galleriet for å finne bildet
Jeg presiserer - jeg er ikke et bevisst forum troll - jeg liker ikke konfrontasjoner og krangel - og ønsker ikke skade klubben
Moshe nevner at jeg står utenfor klubben - han vet selv grunnen til dette da han fikk den presisert i en pm - og det er
ikke fordi jeg ønsker undergrave eller ikke støtter den men rett og slett noe så simpelt som en dårlig økonomi som
måtte ryddes opp i, og da røk klubbmedlemskaper, bilblad abonnement, treningsmedlemskap etc ..
Vil til slutt unnskylde for at det ble ubehag - men helt ærlig så trodde jeg det var lenger opp til takbjelkene her inne
mvh hans martin
En aldri så liten forklaring
Moderator: Global moderator
En aldri så liten forklaring
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
- RZR-Jånni
- Moderatorer
Takk
Mao, en overreaksjon av alle og enhver som har reagert på ting. Ingen som har vært klar over alle fakta. Da blir det ofte slik på forum.
Jeg forstår nå hvorfor ting ble gjort fra forumets moderatorer sin side med sletting av innlegg, og håper såklart du fikk beskjed/advarsel om dette.
Syns du også har overreagert med utmeldelse fra forumet, men det er godt å se deg tilbake med forklaring, og håper du blir! (Økonomisk: At du ikke er medlem, det forstår jeg godt at du prioriterer vekk da, selv om det er en liten sum i året. Så lenge du blir på forumet, så burde det gå greit.
)
Jeg forstår nå hvorfor ting ble gjort fra forumets moderatorer sin side med sletting av innlegg, og håper såklart du fikk beskjed/advarsel om dette.
Syns du også har overreagert med utmeldelse fra forumet, men det er godt å se deg tilbake med forklaring, og håper du blir! (Økonomisk: At du ikke er medlem, det forstår jeg godt at du prioriterer vekk da, selv om det er en liten sum i året. Så lenge du blir på forumet, så burde det gå greit.

Regenstadt Zombie Racewerks
67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter
67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter
Sv: En aldri så liten forklaring
Det ser ut til att tilogmed denne saken har 2(eller fleire) sider!
Dårlig kommunisering er ein ting, men forumet kan jo ikkje mysta takhøgden totalt!! Må jo tåla litt(tilogmed mindreårige) ellers gjer me oss sjøl til amrikanarar som ikkje toler å høyra seg sjølv banna (ref. amrikanske tv seriar)
Men dette var ingen dum ide
:
Dårlig kommunisering er ein ting, men forumet kan jo ikkje mysta takhøgden totalt!! Må jo tåla litt(tilogmed mindreårige) ellers gjer me oss sjøl til amrikanarar som ikkje toler å høyra seg sjølv banna (ref. amrikanske tv seriar)
Men dette var ingen dum ide

hans wrote: Siste posten som ble slettet var en vittighet som glapp ut av meg i forbindelse med tistlo, vinsj og biltema.
Jeg quotet en "artikkel" fra Hardanger blad om en ung herre med navn Tistlo som aksjonerte for Biltema avdeling på Voss ved å
lenke seg til panseret på sin kjære boble, naken, bobla for anledningen parkert på tvers i europavegen. Dette ble akkompanert
av et bilde av en naken, men særdeles grasiøs og kunstnerisk naken frøken på panseret av en veteranbil
TLF: 97419035
Dette er en avisartikkel med bilde jeg kan klare meg uten TistloTistlo wrote: Men dette var ingen dum ide![]()
:
hans wrote: Siste posten som ble slettet var en vittighet som glapp ut av meg i forbindelse med tistlo, vinsj og biltema.

Velkommen Hans:)
Kopierer Tistlo angående takhøyden.
...og til alle medlemmer av forumet; ikke tolk alt i værste mening.
Hilsen
Sune ..
Nå er det pokker meg ikke lenge før snøen tar turen... Brom Brom
Kopierer Tistlo angående takhøyden.
...og til alle medlemmer av forumet; ikke tolk alt i værste mening.
Hilsen
Sune ..
Nå er det pokker meg ikke lenge før snøen tar turen... Brom Brom
www.samboen.com
1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4
Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4
Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
Forklaringer er alltid nyttig, nok et eksempel på at skriftlig kommunikasjon er et pussig fenomen...
[attachment=1]
[attachment=1]
- Attachments
-
- english.jpg (90.89 KiB) Viewed 746 times
Michelle's wife? ...not anymore... 

Last edited by Solan on Tue Jan 19, 2010 8:46 am, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein