Lid wrote:
Står de sangnomsuste BRM felgene fra Stivikken på denne nå? Bare så jeg vet hvor de er? Sune-Andy?
Trur de felgene du snakker om er i mitt eie nå, Lid. De på Tommys panel har jeg kjøpt av Wide5 (Petter), helt ubrukte da jeg kjøpte de. BRMs er gode greier
Forresten: Kom med eventuelle sagn/historier om felgene, sånt liker vi!
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Lid wrote:
Står de sangnomsuste BRM felgene fra Stivikken på denne nå? Bare så jeg vet hvor de er? Sune-Andy?
Trur de felgene du snakker om er i mitt eie nå, Lid. De på Tommys panel har jeg kjøpt av Wide5 (Petter), helt ubrukte da jeg kjøpte de. BRMs er gode greier
Forresten: Kom med eventuelle sagn/historier om felgene, sånt liker vi!
Jo de felgene som sto på stivikken er nok de mest bereiste BRM settene i norge. De var også en av de tidlige settene som kom til Norge. Vil tippe rundt 98-99. Tor Fridholm som kjøpte disse og solgte videre til Morten Aase, Han solgte de til Harald Søia som jeg byttet de til meg mot en suzuki Jeep. Da var de fortsatt ubrukte. Jeg hadde de på 65en min og solgte de videre til TomR som igjen solgte de til JEE, og havnet på Stivikken. Til da hadde de kun vært brukt på 2 biler. Hvordan de har gått videre i Bergen vet jeg ikke. Men tar gjerne imot mer historier om disse. Det er iallefall muligens det mest spennende reproBRM i Norge. Mange som har hatt henda i disse, og kjøper de gjerne tilbake hvis du skal kvitte deg med de noen gang Svein.