Jeg ble tipset om å ta turen til et museum på Glesvær på sotra. Da får vi litt historie med på turen og! Flere kunne og tenke seg en ny tur til det militære museet på Askøy. Er dette noe som kunne vært kjekt?
Også har vi Anders sitt bryllup i Stavanger. De skal etter hva jeg har forstått feire på Sola stranden, som ikke er så langt fra Bore strandcamping! Stavanger gjengen er informert om at dette er noe vi har tenkt på og med alt de har av party telt og div. så vil jeg tro de hjelper oss å få stelt i stand en aldri så liten fest. Jeg vet hvertfall for min egen del at om noen stillte opp med en gjeng vw i mitt bryllup, så hadde det gjort dagen litt bedre.

Jeg vet det er tett oppi SCC, men her har folk som ikke fikk med seg SCC muligheten til å få med seg mye moro likevel.
For at jeg skal kunne sitte meg ned å planlegge litt vil jeg gjerne vite hva dere medlemmer synes. Hadde dette vært noe? Pakke teltet enda en gang og dra på tur?
Bryllupet skal stå 12. september så det er en liten måned unna. Tanken min da var å reise ned der lørdag morgen og dra tilbake søndag kveld. Evt. dra fredag kveld og komme tilbake litt tidlig søndagen.
Kom med innspill.. Positive, negative.. Jeg kommer til å lage en liste over dem som sier de kan være med og blir vi noen biler så kjører vi på!
Håper mange kan, for dere er bare helt kanon å kjøre på tur med.
Si gjerne litt om hva dere synes om sotra/askøy turene og! De blir vel mer eller mindre på sparket crusing.
Så ha vwen klar, sesongen er ikke over enda...