Nåken som har nåken tips og triks te å få laus frontløkt som sitt fast?
Ette som eg har forstått, så e da bere ei skrua som skal skruast laus, og så e løkte laus. Men her vil ikkje nåkken av dei to løktena laus, sjøl om skruo e vekke.
Da va nåken bulka på den kuppelen på skjermen, så da kan vera at lykte har kilt seg fast.
E snakk om ein 68-modell.
Spør på vegne av ein kamerat.
Få laus frontløkt som sitt fast
Moderator: Global moderator
Få laus frontløkt som sitt fast
-1973 1300s
Sv: Få laus frontløkt som sitt fast
Prøv å vri litt på den, skubb i sidene, frem og tilbake - løsner den ikke da; legg et stykke tøy i mellom skjermen og kanten av lykteringen og vipp det ut med et stort skrujern
Vridde og skubbde på dei, men satt bom fast. Prøvde forsiktig med ett lite skrujern, får prøva igjen seinare, med ett større 

-1973 1300s
[img width=460 height=600]http://www.roseantiquetools.com/sitebui ... genesd.jpg[/img]
Kromringen har ofte lyst til å gro fast i skjermen.. prøv å bank til side med ein gummihammar forsiktig. samt skrujern trikset.
TLF: 97419035
har du løyst rett skrue? Eg reknar egentlig med det, men viss du har skrudd ut ein av dei til justeringa, vil aldri lykta losne.
Sku få av løkte, forda nåken va skrudd laus eine justeringsskruo på eine løkte. Skrudde i riktig skrua, men ingen av løktena ville av.heljo wrote: har du løyst rett skrue? Eg reknar egentlig med det, men viss du har skrudd ut ein av dei til justeringa, vil aldri lykta losne.
-1973 1300s