NO Svein, no kan du komme på banen! Denne trygler jo om å få bli med i historisk rally, evt. en tur til Revebanen i juni;) JH er jo stødig i tysk, dette fikser dere!
RZR-Andy wrote:
NO Svein, no kan du komme på banen! Denne trygler jo om å få bli med i historisk rally, evt. en tur til Revebanen i juni;) JH er jo stødig i tysk, dette fikser dere!
JA, KLART DET!!!!
Rettelse: Sorry, trodde det sto Reeperbahn, fa1 og.... He he
Smette inn en 1600 motor fra en tysk sjappe, på med tyske prøveskilt, rett på danskebåten, og vips!
Eller legge turen innom Lybbe i Danmark, hvis man vil leke seg litt med slekten i Skien til sommeren... http://www.vwnorge.no/index.php/topic,12605.0.html
Kjem en frå Verdaan, Bør Børson?!
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Faktisk ja, dette er ikke dagligdags... http://www.gelb-schwarzer-renner.com/ http://www.gelb-schwarzer-renner.de/
OBS OBS! "Sein damaliger Preis beträgt 7650 DM. Die 3.500 Fahrgestellnummern liegen alle im Bereich zwischen 133 2199 639 - 133 3200 000, sind aber nicht fortlaufend, da der GSR im Rahmen der normalen 1303 Serienproduktion hergestellt wurde. Die Schätzungen über den derzeitigen Bestand reichen von 90 bis hin zu 120 echten Gelbschwarzen Rennern. Die Wahrheit liegt wahrscheinlich wie so oft in der Mitte. Tatsache ist, daß es sehr viele mehr oder weniger authentische Kopien des Renners gibt, die durch Ausschlachtung eines echten GSR entstanden sind. Die Echtheit eines Gelbschwarzen Renners ist wohl nur durch eine Recherche bei der Stiftung AutoMuseum Volkswagen festzustellen. Diese erstellt gegen eine Gebühr von 20 DM eine Fahrzeug-Identitäts-Urkunde, aus der dann untrügerisch hervorgeht, ob es sich um ein Original handelt."
Nyrestaurert http://www.feine-cabrios.com/cms/front_ ... linkid=448
Last edited by Anonymous on Tue Feb 24, 2009 12:36 am, edited 1 time in total.
Da har jeg nettopp snakket med selger, hr Albrecht Krohn, i Bayern. Bilen ble solgt IGÅR!!
Hadde lagt en stund på Mobile.de, så her gjelder det å følge med....
Om tilstanden var det å si at bilen hadde den vanlige rusten på de vanlige stedene, men var altfor god til å kastes. Var forsåvidt klar til å reise og hente, da en i klubben var veldig interessert, men kanskje det kommer flere muligheter??