Page 6 of 7

Sv: ts sin bilpark

Posted: Sun Nov 18, 2012 9:34 am
by ts
ts wrote:
Dalland wrote: Trodde csp setta var godkjent for 140 hk elns.
Kerscher har kun godkjenning til boble så langt eg vet.
Der ser du.. Mye rykter og oppfatninger ute å går.. jeg får sende mailer rundtom og få tingene bekreftet!
Fikk mail fra Stavanger i natt med link til CSP sine sider der det går frem av TUV stempelet at de ventilerte frembremsene er godkjent opp til 140hk. Så du har helt rett Dalland  :thup
Det er bare frambremsene som er TUV godkjente foreløpig.
http://docs.csp-products.com/katalog/?view=646

Sv: ts sin bilpark

Posted: Fri Jan 18, 2013 11:44 pm
by djupevik
Hei! Hva er dimensjonen på fuchs felgene du har på ovalen? :-)

Sv: ts sin bilpark

Posted: Thu Apr 25, 2013 2:43 pm
by ts
djupevik wrote: Hei! Hva er dimensjonen på fuchs felgene du har på ovalen? :-)
Denne har jeg glemt å svare på ser jeg.. Jeg har 15 foran og 16 bak :)

Sv: ts sin bilpark

Posted: Thu Apr 25, 2013 2:47 pm
by djupevik
Hvilken ET og bredde? :)

Sv: ts sin bilpark

Posted: Thu Apr 25, 2013 7:05 pm
by ts
Da ser det ut som vi må til Belgia en tur i sommer alikevel.. Sveisedeler til razoren ligger klar for avhenting!!!
Har fått laget ny ramme til reservehjulsbrønnen, skjermer/hjulbuer foran, kanaler + varmekanaler, hjulbuer bak, hjørner bak +++ omtrent hele nederste del av karosseriet kan man si ..  :)

[attachment=1]

[attachment=2]

[attachment=3]

[attachment=4]

Sv: ts sin bilpark

Posted: Thu Apr 25, 2013 7:10 pm
by T-1
NAIS!  :thup

Sv: ts sin bilpark

Posted: Thu Apr 25, 2013 7:15 pm
by ts
djupevik wrote: Hvilken ET og bredde? :)
husker ikke i farten, men ET er vel samme på alle originale fuchs.
tror de er 7 bak eller var det 6 ..  ;D

Sv: ts sin bilpark

Posted: Fri Apr 26, 2013 10:42 pm
by djupevik
Fuchs ble vel levert til forskjellige porscher så det var vel litt å velge i.. Fant en oversikt.
http://www.944racing.de/wheelweights.php

Sv: ts sin bilpark

Posted: Mon May 06, 2013 4:32 pm
by ts
Mer gummi er kommet på framhjulene til ovalen! Montering i kveld! Noe som også betyr kaffe på kannen på bbh om ikke altfor lenge  :thup

Sv: ts sin bilpark

Posted: Tue Dec 31, 2013 2:15 pm
by ts
Jeg trenger noe gøy bak i ovalen! Noen som har innspill eller noe eg kan leke meg med ?
Judson ble ikke helt suksess. For mye jusing..

Sv: ts sin bilpark

Posted: Tue Dec 31, 2013 4:30 pm
by hans
Er jo ikke så mye som skal til før det blir morro i ei boble. Om det ble mye mikk makk med judson  - så ville kanskje overgang til innsprøytning og noe mer cc være
deilig ? Får vel stadig kjøpt mexico sett til 1600 motor, eller du kan bygge mega/microsquirt på en 1776/1915 - da blir det jo litt ompf i hekken.

samler til en 1915 innsprøytning selv .

Sv: ts sin bilpark

Posted: Tue Dec 31, 2013 4:31 pm
by hans
eller ferdig EFI . . om du har dypere lommer  :thup

Sv: ts sin bilpark

Posted: Tue Dec 31, 2013 5:00 pm
by Henrik
Du har jo en wbx stående. Bare å kappe litt hull her og der og smekke inn en liten radiator  :thup

Sv: ts sin bilpark

Posted: Tue Dec 31, 2013 5:51 pm
by ts
Feile svar.. Her skal vi snakke oldspeed!  ;D

Sv: ts sin bilpark

Posted: Tue Dec 31, 2013 6:17 pm
by T-1
Henrik wrote: Du har jo en wbx stående. Bare å kappe litt hull her og der og smekke inn en liten radiator  :thup
:thup jeg er med på den dugnaden ;D