Page 6 of 7
					
				Sv: ts sin bilpark
				Posted: Sun Nov 18, 2012 9:34 am
				by ts
				ts wrote:
Dalland wrote:
Trodde csp setta var godkjent for 140 hk elns.
Kerscher har kun godkjenning til boble så langt eg vet.
Der ser du.. Mye rykter og oppfatninger ute å går.. jeg får sende mailer rundtom og få tingene bekreftet!
 
Fikk mail fra Stavanger i natt med link til CSP sine sider der det går frem av TUV stempelet at de ventilerte frembremsene er godkjent opp til 140hk. Så du har helt rett Dalland  

Det er bare frambremsene som er TUV godkjente foreløpig.
http://docs.csp-products.com/katalog/?view=646 
			
					
				Sv: ts sin bilpark
				Posted: Fri Jan 18, 2013 11:44 pm
				by djupevik
				Hei! Hva er dimensjonen på fuchs felgene du har på ovalen? :-)
			 
			
					
				Sv: ts sin bilpark
				Posted: Thu Apr 25, 2013 2:43 pm
				by ts
				djupevik wrote:
Hei! Hva er dimensjonen på fuchs felgene du har på ovalen? :-)
Denne har jeg glemt å svare på ser jeg.. Jeg har 15 foran og 16 bak 

 
			
					
				Sv: ts sin bilpark
				Posted: Thu Apr 25, 2013 2:47 pm
				by djupevik
				Hvilken ET og bredde? 

 
			
					
				Sv: ts sin bilpark
				Posted: Thu Apr 25, 2013 7:05 pm
				by ts
				Da ser det ut som vi må til Belgia en tur i sommer alikevel.. Sveisedeler til razoren ligger klar for avhenting!!!
Har fått laget ny ramme til reservehjulsbrønnen, skjermer/hjulbuer foran, kanaler + varmekanaler, hjulbuer bak, hjørner bak +++ omtrent hele nederste del av karosseriet kan man si ..  :)
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
[attachment=4]
			 
			
					
				Sv: ts sin bilpark
				Posted: Thu Apr 25, 2013 7:10 pm
				by T-1
				NAIS!   

 
			
					
				Sv: ts sin bilpark
				Posted: Thu Apr 25, 2013 7:15 pm
				by ts
				djupevik wrote:
Hvilken ET og bredde? 
 
 
husker ikke i farten, men ET er vel samme på alle originale fuchs. 
tror de er 7 bak eller var det 6 ..  

 
			
					
				Sv: ts sin bilpark
				Posted: Fri Apr 26, 2013 10:42 pm
				by djupevik
				Fuchs ble vel levert til forskjellige porscher så det var vel litt å velge i.. Fant en oversikt.
http://www.944racing.de/wheelweights.php 
			
					
				Sv: ts sin bilpark
				Posted: Mon May 06, 2013 4:32 pm
				by ts
				Mer gummi er kommet på framhjulene til ovalen! Montering i kveld! Noe som også betyr kaffe på kannen på bbh om ikke altfor lenge  

 
			
					
				Sv: ts sin bilpark
				Posted: Tue Dec 31, 2013 2:15 pm
				by ts
				Jeg trenger noe gøy bak i ovalen! Noen som har innspill eller noe eg kan leke meg med ?
Judson ble ikke helt suksess. For mye jusing..
			 
			
					
				Sv: ts sin bilpark
				Posted: Tue Dec 31, 2013 4:30 pm
				by hans
				Er jo ikke så mye som skal til før det blir morro i ei boble. Om det ble mye mikk makk med judson  - så ville kanskje overgang til innsprøytning og noe mer cc være 
deilig ? Får vel stadig kjøpt mexico sett til 1600 motor, eller du kan bygge mega/microsquirt på en 1776/1915 - da blir det jo litt ompf i hekken. 
samler til en 1915 innsprøytning selv .
			 
			
					
				Sv: ts sin bilpark
				Posted: Tue Dec 31, 2013 4:31 pm
				by hans
				eller ferdig EFI . . om du har dypere lommer  

 
			
					
				Sv: ts sin bilpark
				Posted: Tue Dec 31, 2013 5:00 pm
				by Henrik
				Du har jo en wbx stående. Bare å kappe litt hull her og der og smekke inn en liten radiator  

 
			
					
				Sv: ts sin bilpark
				Posted: Tue Dec 31, 2013 5:51 pm
				by ts
				Feile svar.. Her skal vi snakke oldspeed!  

 
			
					
				Sv: ts sin bilpark
				Posted: Tue Dec 31, 2013 6:17 pm
				by T-1
				Henrik wrote:
Du har jo en wbx stående. Bare å kappe litt hull her og der og smekke inn en liten radiator  
 
 
 
 jeg er med på den dugnaden 
