vi ser hvem som vinner!Blodstrupmoen wrote:se der ja! flere som kaster inn kluten? regner med at øl tilbudet gjelder meg også?jayster wrote: Da eg ser at eg trenger litt racing kunskap og bli bedre kjent med gir kassen på bilen pga at det er vanvittig å stram ikke helt original.trekke eg meg fra lopet.+ Bjørn vinner![]()
Rudolf Blodstrupmoen.![]()
Bjørn vs Tommy....
Moderator: Global moderator
Sv: Bjørn vs Tommy....
1973 1300s T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Eg kjenner det rykkjer litt i gassfoten no. Blir lenge å vente til 2011 for å delta i dette store løpet. Søkjer herved dei ansvarlege om løyve til å stille med Langporschen. Me har noko racingerfaring etter ein "battle" med ein Volvo og ei hissig boble over Hemsedalsfjellet med påfølgande PitStop i Lærdalstunnellen.
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
Sv: Bjørn vs Tommy....eller Alle vs. Alle!
Den hissige Bobla var ikke hissigere enn at den lånte deg noen liter bensin midt inni Lærdalstunnelen, så du kom deg til "nächste Tankstelle"
Og førern i nevnte boble supa bensinen over med en slangestump over i ei halvliterscolaflaske
Joda, mye gøy i treff-sesongen!
Bore blir konge, og ei senka Langporsche har vel gode sjanser i svingene der? IRS og allting?
Og så kan vi jo stille opp på stripa sammen på SCC og kuppe "originalklassen"...

Og førern i nevnte boble supa bensinen over med en slangestump over i ei halvliterscolaflaske

Bore blir konge, og ei senka Langporsche har vel gode sjanser i svingene der? IRS og allting?
Og så kan vi jo stille opp på stripa sammen på SCC og kuppe "originalklassen"...
Last edited by Solan on Tue Feb 09, 2010 5:53 pm, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Aah, fine minner!Solan wrote: Den hissige Bobla var ikke hissigere enn at den lånte deg noen liter bensin midt inni Lærdalstunnelen, så du kom deg til "nächste Tankstelle"![]()
Gleder meg til både Bore og SCC i år!
ooo det her blir fett!!! den bilen skal bli et syn sidelengs rundt banenGSR wrote: Eg kjenner det rykkjer litt i gassfoten no. Blir lenge å vente til 2011 for å delta i dette store løpet. Søkjer herved dei ansvarlege om løyve til å stille med Langporschen. Me har noko racingerfaring etter ein "battle" med ein Volvo og ei hissig boble over Hemsedalsfjellet med påfølgande PitStop i Lærdalstunnellen.

The Wheeler dealer
- Crusing sjæfen Mac dyregod
- Supermedlem
Den er du ikke alene om!Magnus wrote:
Aah, fine minner!
Gleder meg til både Bore og SCC i år!

1973 T1 Automatic.
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Hvis nokon har liggande slicks og asfaltracingdekk for regn i dimensjonen 135R/15 er det berre å ta kontakt
. Med dekka eg har er den litt ustabil i svingane, og Tanya kan fort blir Reve-enka. 
Tar nokon med hengar til Bore? (Usikker på om langporschen kan køyrast heim igjen.....................
)

Tar nokon med hengar til Bore? (Usikker på om langporschen kan køyrast heim igjen.....................

T-1 wrote:ooo det her blir fett!!! den bilen skal bli et syn sidelengs rundt banenGSR wrote: Eg kjenner det rykkjer litt i gassfoten no. Blir lenge å vente til 2011 for å delta i dette store løpet. Søkjer herved dei ansvarlege om løyve til å stille med Langporschen. Me har noko racingerfaring etter ein "battle" med ein Volvo og ei hissig boble over Hemsedalsfjellet med påfølgande PitStop i Lærdalstunnellen.bare husk øl til meg da
![]()
1974 1303S
Alle mot Alle på Bore
Reve-enka, den er bra! ...eller kanskje ikkeGSR wrote: Hvis nokon har liggande slicks og asfaltracingdekk for regn i dimensjonen 135R/15 er det berre å ta kontakt. Med dekka eg har er den litt ustabil i svingane, og Tanya kan fort blir Reve-enka.
Tar nokon med hengar til Bore? (Usikker på om langporschen kan køyrast heim igjen.....................)
T-1 wrote:ooo det her blir fett!!! den bilen skal bli et syn sidelengs rundt banenGSR wrote: Eg kjenner det rykkjer litt i gassfoten no. Blir lenge å vente til 2011 for å delta i dette store løpet. Søkjer herved dei ansvarlege om løyve til å stille med Langporschen. Me har noko racingerfaring etter ein "battle" med ein Volvo og ei hissig boble over Hemsedalsfjellet med påfølgande PitStop i Lærdalstunnellen.bare husk øl til meg da
![]()

Vi ska nok få tævva'ræ hjem igjen, enten Langporscha er i en eller flere deler. Bare ta med masse bensinkanner på turen, er langt til Stavanger, vettu...
har bil frakter. men trenger noen som kan dra denGSR wrote: Hvis nokon har liggande slicks og asfaltracingdekk for regn i dimensjonen 135R/15 er det berre å ta kontakt. Med dekka eg har er den litt ustabil i svingane, og Tanya kan fort blir Reve-enka.
Tar nokon med hengar til Bore? (Usikker på om langporschen kan køyrast heim igjen.....................)
![]()
The Wheeler dealer
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Solan: Trudde det holdt at eg tok med ein halvliter cola-zero og ein slangebit..........
Bør kanskje ikkje fleipe med ulykker og banekøyring, men det var no uskyldig meint.
Det er vel ingen av oss som risikerer livet for å spare (eller vinne) nokre øl. 
Bør kanskje ikkje fleipe med ulykker og banekøyring, men det var no uskyldig meint.

1974 1303S
Sv: Alle mot alle på Bore
Tips til Tommy: Ta med øl...
Greit å være flåkjefta, men jeg sier som de sier over dammen: "Nothing beats cubic inches"
Greit å være flåkjefta, men jeg sier som de sier over dammen: "Nothing beats cubic inches"

Sv: Alle mot alle på Bore
maa vel ta med littSolan wrote: Tips til Tommy: Ta med øl...
Greit å være flåkjefta, men jeg sier som de sier over dammen: "Nothing beats cubic inches"![]()

The Wheeler dealer
skulle leid eikaas for en dag før treffet for en test dag paa banenGSR wrote: Solan: Trudde det holdt at eg tok med ein halvliter cola-zero og ein slangebit..........
Bør kanskje ikkje fleipe med ulykker og banekøyring, men det var no uskyldig meint.Det er vel ingen av oss som risikerer livet for å spare (eller vinne) nokre øl.
![]()

The Wheeler dealer
- Bjørn Hjellestad
- Supermedlem
Fikk snappet bilde av en flott bil igår, den ville egnet seg på Reve Banen! 

- Attachments
-
- P1020961.JPG (54.75 KiB) Viewed 907 times
-
- P1020962.JPG (59.62 KiB) Viewed 884 times
ide sanking paa turen?Bjørn Hjellestad wrote: Fikk snappet bilde av en flott bil igår, den ville egnet seg på Reve Banen!![]()

The Wheeler dealer