Bjørn vs Tommy....

Her kan du diskutere alt mulig, men la det være interessant for andre VW-interesserte.

Moderator: Global moderator

jayster
Supermedlem
Supermedlem

Sv: Bjørn vs Tommy....

Post by jayster »

Blodstrupmoen wrote:
jayster wrote: Da eg ser at eg trenger litt racing kunskap og bli bedre kjent med gir kassen på bilen pga at det er vanvittig å  stram ikke helt original.trekke eg meg fra lopet.+ Bjørn vinner ;)
se der ja! flere som kaster inn kluten? regner med at øl tilbudet gjelder meg også?

Rudolf Blodstrupmoen. 8)
vi ser hvem som vinner!
1973 1300s  T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
StarBugs Geir
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by StarBugs Geir »

Eg kjenner det rykkjer litt i gassfoten no. Blir lenge å vente til 2011 for å delta i dette store løpet. Søkjer herved dei ansvarlege om løyve til å stille med Langporschen. Me har noko racingerfaring etter ein "battle" med ein Volvo og ei hissig boble over Hemsedalsfjellet med påfølgande PitStop i Lærdalstunnellen.
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
Solan
Styret
Styret

Sv: Bjørn vs Tommy....eller Alle vs. Alle!

Post by Solan »

Den hissige Bobla var ikke hissigere enn at den lånte deg noen liter bensin midt inni Lærdalstunnelen, så du kom deg til "nächste Tankstelle" :)

Og førern i nevnte boble supa bensinen over med en slangestump over i ei halvliterscolaflaske  :D

Joda, mye gøy i treff-sesongen!  :thup

Bore blir konge, og ei senka Langporsche har vel gode sjanser i svingene der? IRS og allting?

Og så kan vi jo stille opp på stripa sammen på SCC og kuppe "originalklassen"...
Last edited by Solan on Tue Feb 09, 2010 5:53 pm, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"

"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Magnus
Supermedlem
Supermedlem

Post by Magnus »

Solan wrote: Den hissige Bobla var ikke hissigere enn at den lånte deg noen liter bensin midt inni Lærdalstunnelen, så du kom deg til "nächste Tankstelle" :)

Og førern i nevnte boble supa bensinen over med en slangestump over i ei halvliterscolaflaske  :D

Joda, mye gøy i treff-sesongen!  :thup

Bore blir konge, og ei senka Langporsche har vel gode sjanser i svingene der? IRS og allting?

Og så kan vi jo stille opp på stripa sammen på SCC og kuppe "originalklassen"...
Aah, fine minner!
Gleder meg til både Bore og SCC i år!
T-1
Supermedlem
Supermedlem

Post by T-1 »

GSR wrote: Eg kjenner det rykkjer litt i gassfoten no. Blir lenge å vente til 2011 for å delta i dette store løpet. Søkjer herved dei ansvarlege om løyve til å stille med Langporschen. Me har noko racingerfaring etter ein "battle" med ein Volvo og ei hissig boble over Hemsedalsfjellet med påfølgande PitStop i Lærdalstunnellen.
ooo det her blir fett!!! den bilen skal bli et syn sidelengs rundt banen  :thup bare husk øl til meg da ;)
The Wheeler dealer
Crusing sjæfen Mac dyregod
Supermedlem
Supermedlem

Post by Crusing sjæfen Mac dyregod »

Magnus wrote:

Aah, fine minner!
Gleder meg til både Bore og SCC i år!
Den er du ikke alene om!  :thup
1973 T1 Automatic.
StarBugs Geir
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by StarBugs Geir »

Hvis nokon har liggande slicks og asfaltracingdekk for regn i dimensjonen 135R/15 er det berre å ta kontakt ;). Med dekka eg har er den litt ustabil i svingane, og Tanya kan fort blir Reve-enka. :)

Tar nokon med hengar til Bore? (Usikker på om langporschen kan køyrast heim igjen..................... ;D)
T-1 wrote:
GSR wrote: Eg kjenner det rykkjer litt i gassfoten no. Blir lenge å vente til 2011 for å delta i dette store løpet. Søkjer herved dei ansvarlege om løyve til å stille med Langporschen. Me har noko racingerfaring etter ein "battle" med ein Volvo og ei hissig boble over Hemsedalsfjellet med påfølgande PitStop i Lærdalstunnellen.
ooo det her blir fett!!! den bilen skal bli et syn sidelengs rundt banen   :thup bare husk øl til meg da ;)
1974 1303S
Solan
Styret
Styret

Alle mot Alle på Bore

Post by Solan »

GSR wrote: Hvis nokon har liggande slicks og asfaltracingdekk for regn i dimensjonen 135R/15 er det berre å ta kontakt ;). Med dekka eg har er den litt ustabil i svingane, og Tanya kan fort blir Reve-enka. :)

Tar nokon med hengar til Bore? (Usikker på om langporschen kan køyrast heim igjen..................... ;D)
T-1 wrote:
ooo det her blir fett!!! den bilen skal bli et syn sidelengs rundt banen   :thup bare husk øl til meg da ;)
Reve-enka, den er bra! ...eller kanskje ikke  :-\

Vi ska nok få tævva'ræ hjem igjen, enten Langporscha er i en eller flere deler. Bare ta med masse bensinkanner på turen, er langt til Stavanger, vettu...

"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
T-1
Supermedlem
Supermedlem

Post by T-1 »

GSR wrote: Hvis nokon har liggande slicks og asfaltracingdekk for regn i dimensjonen 135R/15 er det berre å ta kontakt ;). Med dekka eg har er den litt ustabil i svingane, og Tanya kan fort blir Reve-enka. :)

T-1 wrote:
ooo det her blir fett!!! den bilen skal bli et syn sidelengs rundt banen  :thup bare husk øl til meg da ;)
har bil frakter. men trenger noen som kan dra den
The Wheeler dealer
StarBugs Geir
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by StarBugs Geir »

Solan: Trudde det holdt at eg tok med ein halvliter cola-zero og ein slangebit..........

Bør kanskje ikkje fleipe med ulykker og banekøyring, men det var no uskyldig meint. ;) Det er vel ingen av oss som risikerer livet for å spare (eller vinne) nokre øl. ;D
1974 1303S
Solan
Styret
Styret

Sv: Alle mot alle på Bore

Post by Solan »

Tips til Tommy: Ta med øl...

Greit å være flåkjefta, men jeg sier som de sier over dammen: "Nothing beats cubic inches"  :P

T-1
Supermedlem
Supermedlem

Sv: Alle mot alle på Bore

Post by T-1 »

Solan wrote: Tips til Tommy: Ta med øl...

Greit å være flåkjefta, men jeg sier som de sier over dammen: "Nothing beats cubic inches"  :P
maa vel ta med litt  ;) sliter nok enda mot B.hjellestad. time vill showe 8)
The Wheeler dealer
T-1
Supermedlem
Supermedlem

Post by T-1 »

GSR wrote: Solan: Trudde det holdt at eg tok med ein halvliter cola-zero og ein slangebit..........

Bør kanskje ikkje fleipe med ulykker og banekøyring, men det var no uskyldig meint. ;) Det er vel ingen av oss som risikerer livet for å spare (eller vinne) nokre øl. ;D
skulle leid eikaas for en dag før treffet  for en test dag paa banen  :P
The Wheeler dealer
Bjørn Hjellestad
Supermedlem
Supermedlem

Post by Bjørn Hjellestad »

Fikk snappet bilde av en flott bil igår, den ville egnet seg på Reve Banen! :thup
Attachments
P1020961.JPG
P1020961.JPG (54.75 KiB) Viewed 907 times
P1020962.JPG
P1020962.JPG (59.62 KiB) Viewed 884 times
T-1
Supermedlem
Supermedlem

Post by T-1 »

Bjørn Hjellestad wrote: Fikk snappet bilde av en flott bil igår, den ville egnet seg på Reve Banen! :thup
ide sanking paa turen?  ;)
The Wheeler dealer
Post Reply