Page 5 of 5

Sv: TEAM TØS

Posted: Wed Mar 11, 2015 11:34 pm
by Tistlo
ser ut som innkjøyringsrunden til trondheim gjekk fint ja! meget bra planlegging av mikrohavariet :laugh:

Sv: TEAM TØS

Posted: Thu Mar 12, 2015 1:22 pm
by erika
Synes det var kult at Ørjan åpnet og fikset varmepottene. Har ikke sett så mange andre som gjør det. Med litt sveis på eksosutløpet og pussing og lakking, så er de så gode som nye, samt fortsatt de originale som gir den beste varmen!

Sv: TEAM TØS

Posted: Thu Mar 12, 2015 5:39 pm
by djupevik
erika wrote: Synes det var kult at Ørjan åpnet og fikset varmepottene. Har ikke sett så mange andre som gjør det. Med litt sveis på eksosutløpet og pussing og lakking, så er de så gode som nye, samt fortsatt de originale som gir den beste varmen!

+1 :thup

Sv: TEAM TØS

Posted: Fri Mar 13, 2015 8:28 am
by Ølle
VW 181 wrote:
hans wrote: trenger ikke lakkering enda.  matt svart er god saus det  :thup
Ølle wrote: Det er nok godt frem i tid ser eg for meg. Det er ikke umulig at det ved lakkering blir det en ny runde med matt svart  :P Men da blir det helst en god saus som kan kombineres med klarlakk (finnes visstnok klarlakk som beholder den matte finishen)  :thup
Jeg brukte rett og slett matt klarlakk på 181en, det er kanskje det enkleste.  :)
Notert!  :)

Tistlo wrote: ser ut som innkjøyringsrunden til trondheim gjekk fint ja! meget bra planlegging av mikrohavariet :laugh:
Hehe, var VELDIG greit å slippe skruing på den lange turen. Bremseslangen skal ha ros for planleggingen ja  :P

djupevik wrote:
erika wrote: Synes det var kult at Ørjan åpnet og fikset varmepottene. Har ikke sett så mange andre som gjør det. Med litt sveis på eksosutløpet og pussing og lakking, så er de så gode som nye, samt fortsatt de originale som gir den beste varmen!

+1 :thup
Kan anbefalest på det varmeste!  ;D