Page 5 of 9
Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Mon Oct 04, 2010 12:50 am
by Tistlo
Får komma med noko oppdatering her då, fekk somvanleg gjort langt mindre enn planlagt... løye me da men alt av ymse forefallande her i gården avhenger av helgene... har vorte litt spikring av garasje og sånt og, barndooren må jo ha hus i vinter ellers vert han om mulig endå flatare..haha
Jaja her er litt bilder frå aktivitetn denne helge.. og da dreide seg mest om å få på plass brannveggen
Sveist på alle småbetane, brukte den gamle som mal
[attachment=1]
Prøvemontering, fekk den på plass etter litt om og men
[attachment=2]
Ser jo ut til å passa då!

Merka opp diverse ting som korhen eg skulle bora hol til kanten under bakruta etc
[attachment=3]
Her har eg puncha ut Nokon hol..
[attachment=4]
Måtte visst bora opp ein haug til, + under bakruto + slipa vekk maling her og der
[attachment=5]
Ready to rumble
[attachment=6]
På plass igjen.. for godt!
[attachment=7]
Fekk lurt den på plass og sveist litt.. Relativt mykje presspassning på plato men fekk den ca på plass til slutt og punta litt.. men må laga meg ein eller an patent for å få tilgang til luft.. boble kupeen vert sporenstreks fyllt opp med ikkje hms vennlege gassar... Får finna ei vifta eller noko imorgo å so sveisa ferdi!
[attachment=8]
Flaska seg te teslutt

Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Mon Oct 04, 2010 9:19 am
by Solan
Kjempeinnsats, Tistlo!
Og luft er viktig, kjekt å kunne puste!
Åssen går det forresten med øyet ditt, alt vel nå?
Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Mon Oct 04, 2010 9:34 am
by RZR Andy
Skikkelig imponert her nå! Dette er en marathonjobb, har ikke sett denne jobben gjort på lenge.
Spørs om det ikke hadde vært greit å tatt ut i alle fall bakruten om ikke siderutene bak også?
Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Mon Oct 04, 2010 9:47 am
by Tistlo
Takka fø da, er mykje arbeid å skifta ut denne plato ja men alt går
Skulle vel tatt ut rutena.. men da e jo bale så dei står dar endå, skal henga opp noko meir beskyttelse over dei, må finna noko tape som funkar, pakketapen eg har brukt no heng ikkje på glas..eller taktrekk..
Egentlig burde taktrekk og alle ruter vert ute,men mykje arbeid
Og auga da ser

Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Mon Oct 04, 2010 10:36 am
by RZR Andy
Ruter er piece-of-cake og langt å foretrekke fremfor lungeemfysen og KOLS før en er fylt tjue...
Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Mon Oct 04, 2010 11:29 am
by Tistlo
Trur eg reggar te kjøkkenvifto eg har,
men burde vel tatt ut rutena ja..
Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Mon Oct 04, 2010 4:41 pm
by VW 181
Og hvordan gikk det med prøven om dieselmotorer?
Bra, håper jeg...

Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Mon Oct 04, 2010 10:59 pm
by Tistlo
Dieselprøven gjekk vel bra

Veit ikkje karakter endå..men da e vel ikkje so nøye heller
Fekk no gjort litt idag og, fekk sveist ferdig brannvegg plato so mykje som mulig før da andra karosserifeste e skifta. Men måtte jo laga meg ein patent me avsuge då...
Eg kom på att eg hadde liggande bak garasjen eit understell til eit lite bord eg hadde tenkt å laga ein gong.. altso ein piratkopi av biltema sitt "monterings bord" understell med hjul og teleskopisk i høgden + 360graders roterbart
[attachment=1]
So fant eg noko rask på garasjegolve å kappa te å sveiste meg ei lite ramme omkring vifto so eg har fått donert av Erik frå ei stond sidan..
[attachment=2]
So satt eg detta oppå understellet og vips! Flyttbar, mobilt, avsug med lys!
[attachment=3]
Ein liten arm til slangen, armen er ikkje sveist nede men kun tredd gjennom ein bete me hol i, sånn att armen kan fjernast ved arbeiding og lagring i tronge område..
[attachment=4]
Her i drift, lyse på vifto lyste opp heila boblo! perfekt arbeidslys, og vifto funka til ein viss grad, og vart endå bedre når eg tok ut filteret... Veldig merkbar forskjell kontra ingenting

[attachment=5]
Her er eit ellers kjedleg bilde av ein montert brannvegg... da vert mykje sliping her ja

[attachment=6]
Nesta vert då å slipa litt so ta sista karosserifeste(må jo gjera samme modifisering dar og) Og so motorroms hydlo(som ikkje hadde den kvaliteten eg trudde likavel) og tilslutt bakplato.. so mala og montera

Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Wed Oct 06, 2010 2:38 pm
by Magnus
Heftig lysvifte!
Ser ut til å bil veldig gydd, det prosjektet her!

Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Thu Oct 07, 2010 10:59 pm
by Tistlo
Jau skulle nok hatt friskluftsmaska menmen.. fekk forrestn greia på att jotamastic utvikla blåsyregass ved oppvarming

men veit ikkje heilt om det gjelder den typen eg bruker som er den "mildaste"
Har ikkje fått gjort so mykje.. imorgo reiser eg til fredrikstad og Norwegian Hammerworks! DET vert morro
Neste veka e da ferie...= siste innspurt på Eva

Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Thu Oct 07, 2010 11:06 pm
by RZR Andy
Aiai - god tur til Fredrikstad - kos deg, det er deg vel unt!!

Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Fri Oct 08, 2010 8:22 am
by Jon T
Tistlo wrote:
Har ikkje fått gjort so mykje.. imorgo reiser eg til fredrikstad og Norwegian Hammerworks! DET vert morro
The appretice? Lykke til og god tur, som vanlig er det veldig godt jobbet.
Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Fri Oct 08, 2010 8:37 am
by StarBugs Geir
God tur!

Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Tue Oct 12, 2010 1:39 am
by Tistlo
Takk fø da, har hatt eit ekstremt bra opphold i fredrikstad, hjå Norwegian Hammerworks. Absolutt vert alle timane med nsb-sirup-tog...
Har lert ein stabel med nyttige ting og bruk av føskjelli vertøy. har lert att du ikkje treng super fancy verktøy for å få laga flotte ting...kjem veldi langt med hammar og mothold feks, krympe og strekkemaskin fasinerte meg voldsomt so da ska eg kjøpa meg, plateknekka er egentlig eit must og kjekt å ha. og ikkje minst krympe skjeva! kjempe verktøy (grytelokk på vinkelslipar, varmar opp høge punkt på plato so kjølar ned med kald fiddla og vwips so forsvinner bulker og strekkt metall. Thomas på nhw er ivertfall veeeldig dyktig i plateforming, noko som seier seg sjøl når han klarte å laga nedre hjørna på splitt dobbelkabin bak, ut av EI plata! ta ein kikk på din splittbuss(pickup) det er maaangen kurver å ta hensyn til der..
Alle som har tenkt til, har lyst til eller skal driva med karosseri og tynnplater generlt bør hiva seg rondt å komma seg på eit elle anna kurs. har då ivertfall fått noko bra utan den barndooren... hadde eg ikkje kjøpt dn hadde eg heller ikkje vorte invitert til NHW..
Vel vel vel nok om dan sakjen,
Vekos agenda e fullføra sveisearbeidet på Eva..
Har jobba med andre ting i dag, blandt anna diverse urgamle og deformerte platedeler frå herr Tommy

fekk sovidt begynt på eva att ikveld, her e noke bilder
Ut me da gamla
[attachment=1]
og snart inn me da nya.. her e karosserifeste vekke og heila plato e massert på ambolten,
[attachment=2]
Legg merke til att da har alt begynt å rusta imellom her.. og denna plato e nok ikkje so gammal
[attachment=3]
E da då rart att da ser på samme plassen sånn ut etter par-å-førti år ??
[attachment=4]
Her e skiten vekke og snart klar til montering på plato.
[attachment=5]
Imorgo so skal karosserifestet på plass, hjørna attmed skal fiksast, resten av brannveggen skal sveisast, motor romshylla skal på plass og so skal eg slipa - mykje
Sv: Eva, ein 67modell med rost
Posted: Wed Oct 13, 2010 12:10 am
by Tistlo
Fekk heller ikkje idag gjort alt som var planlagt

men noko vart då gjort...
Prøvemontering av plata etter mykje klypping. Merka opp for karosserifestet
[attachment=1]
Sveist på plass
[attachment=2]
So på plass
[attachment=3]
og her sveist
[attachment=4]
Ny plata te hjørna
[attachment=5]
Her montert... ytterste delen var ikkje rusta så eg kappa ikkje heilt ut, men klarte likavel å kappa eit spor på toppen, som eg ville unngå.. og det er ikkje lett å sveisa igjen når kittet på baksida tar fyr, derfor den store haugen med sveis(som sjølvsagt skal fiksast)
[attachment=6]
Mangen hol vart sveist inne
[attachment=7]
Prøvemontering av bakplato etter å ha tatt vekk firkantrøyret eg hadde myllom bakspissane. 'Just for the look'
[attachment=8]
Bakplato treng uheldigvis mykje modifisering.. her ser me forskjell på motorroms lista på hyllo og på bakplato... not gydd, men kan fiksast
[attachment=9]
Den nya motorroms hyllo som eg trudde var i bra kvalitet og lik orginalen,,, var kun i bra kvalitet

Absolutt ikkje lik orginal hylla, måtte skrå inn bakerste kanten og banke inn heile kurven mot innerskjermen.. + att motorromslista var montert lågare enn orginalt
[attachment=10]
Ergo nesta som skjer er montering av motorromshyllo og modifisering av bakplato + laga noko lurt for å kunna skru ho fast (avtagbar ja)
+ NOKO sliping
men eg ser lyset i andre enden av tunellen no om ikkje ant