Da nærmer det seg Vårmønstring, og jeg hadde booket tid på BBH for montering av nye dempere fremme.
Fikk av de korte demperne som sto på og da kunne jeg justere Pumaen fritt. Fikk montert de nye demperne jeg fikk kjøpe av Erik,
og plutselig ble det akkurat slik det skal være!
Dessverre var bilen så lav at dekket har slitt vekk understellsmassen under den ene skjermen, og lakken har kokt på utsiden.

[attachment=1]
[attachment=2]
Mens jeg holder på å jobbe, ringer fruen for å fortelle at 02en har stoppet... Jippi..

Hun måtte la bilen stå og sitte på med en kollega hjem. Klart at alt skal skjære seg dagen før Vårmønstringen..
Vel hjemme igjen, kom Håkon innom og vi stakk for å sjekke hva som var galt med 02en. Bilen startet etter litt plukk, men stoppet helt av seg selv.
Vi fikk til slutt liv i den og fikk kjørt den hjem til Varden. Jeg spør Håkon om han ikke bremset, men det hadde han gjort. Sjekket sikringen, som ikke var hel, men da gikk bilen som en klokke.

Konklusjonen vår ble at det mest sannsynlig er brudd i en ledning til bremselysene, eller at den har kontakt til jord. Høres det rett ut?
Jaja, uansett, Håkon kjører 02 til Vårmønstringen, og jeg stiller med 181en.
Har fått ryddet bilen for verktøy, og vasket vinduer, slik at den skal se noenlunde ut i morgen.
Til slutt litt pynting (dekaltrimming?):
[attachment=3]
[attachment=4]
Fikk montert noen Wolfsburg-merker på nav-koppene. Kom plutselig på at jeg hadde sett disse i en delekasse i garasjen.
De gjorde seg på Porsche 2-literne, synes jeg..

Nå er jeg omsider klar til Lagunen i morgen! Vi snakkes der!!
