Nei nå tror eg snart eg ikke orker flere oppstarter, dette skaper høyt blodtrykk!
Etter litt siste haste skruing og montering var vi endelig klar for oppstart i 8-9 tiden.
Men som vanlig slet vi med for svake batterier og startmotor og prøvde som vanlig med bil på tomgang osv.
Vi kjinnet først uten plugger osv etter oljetrykk, noe som kom nokså fort og hadde stabile 2 bar.
Vi ende til slutt med å starte motoren på 24 volt og den starter da veldig fort men satt et kraftig støkk i oss alle.
For ide den startet begynte et spetakkel av en metallisk dunkelyd!
Først trodde henrik det var et papirstativ som var borti, så trodde vi det var ventildekslene, for så å tro det var motorstativet.
Men vi fant ikke feilen og eg begynte bare mer og mer å miste motet og selvtilliten...
Det begynte å bli kveld så flere av de oppmøtte måtte hjem, mens eliten stod igjen å grublet godt over hva det kunne være.
Vi valgte å tømme oljen for å se etter om det kunne være noe inni blokken som slo borti, men fant ikke mye mer enn den gråe innkjøringspastaen og bittelitt rester fra maskineringen som hadde lurt seg unna.
Eg tror så at Henrik spurte om det kanskje kunne være pluggen som tok borti stempelet, så vi skrudde ut ene pluggen og den så bra ut, skrudde så ut en til og den var bra.
Og siden vi hadde komt med tanken om det kunne være ventil mot toppen så prøvde vi å lyse nedi å se, og da fant vi jammen meg endelig feilen!!
I toppen av stempelet så det ut som et hav av små audi logoer (sirkeler) og vi ente opp med at det mest trolig har forsvunnet en mutter nedi toppen iløpet av skruingen.
Så nå kan eg heldigvis sove litt bedre inatt og etter noen iherdige timer på kranken er snart motoren oppe igjen for kam innkjøring!

Eg må også rose kraftig gjenger på kranken idag, fantastisk trivelig gjeng og makan til koselige folk finner man ikke ofte.
