Page 4 of 5

Sv: FreddyB sin '66

Posted: Tue Sep 16, 2008 10:28 am
by Sander
Tilbake frå ferie,..korleis ¨år det med salgsplanane. Her går ei dame i Florø og håpar på salg, men ho meinte bilen no var vekke frå Autodb. Noko nytt?

Sv: FreddyB sin '66

Posted: Tue Sep 16, 2008 11:26 am
by FreddyB
Hei Sander.. Det ligg nok an til at eg beheld bilen. Sambis satte ned foten - og sa "selg heller bay'en"..

Sv: FreddyB sin '66

Posted: Fri Dec 12, 2008 10:53 pm
by FreddyB
Då er ein 1641 med 2 enkle Solex handla inn frå Rogaland - og Magda ligg an til å få litt meir push..  8)

Sv: FreddyB sin '66

Posted: Wed Dec 17, 2008 5:16 pm
by Magnus
66' 1300, puma...
Bra saker ;D :thup

Sv: FreddyB sin '66

Posted: Mon Jan 12, 2009 11:33 pm
by FreddyB
2 stk 40/44 Solex EIS med innsug innhandla. 1641-motoren havnar nok garantert i 66'en, gitt.

;D

Sv: FreddyB sin '66

Posted: Tue Jan 13, 2009 8:43 am
by Jon T
Freddy: hva er specen på denne motoren?
og slitan!

Sv: FreddyB sin '66

Posted: Tue Jan 13, 2009 10:38 am
by FreddyB
Hehehe.. Det er det faktisk ingen som veit.  ::) Eg er 4. eigar på motoren, Marius og Endre Stangeland har hatt motoren før meg. Endre S kjøpte den fra østlandet ein stad - og då hadde den nettopp fått 1641-sats. Men den gjekk ikkje skikkelig då - så Endre skifta alt av pluggar, rotor, stift etc i tillegg til å ta komplett overhaling på forgassarane. I følge begge to var motoren meget solid. Men det er nok ingen racer - for å seie det slik. Har stått to enkle Solex på den, men det er på korte innsug. Eg må bygge om motoren til T1-kjøling før eg puttar den inn i Magda.

Nokon som treng litt T3-delar, forresten? Kjøling, innsug, stag og gassarar.

Sv: FreddyB sin '66

Posted: Tue Jan 13, 2009 10:48 am
by Solan
T3-deler er jo fasty, orangenotch, Kristian Gelin og Moshe, blant andre.

Kan dette være en Birger Gjestland-motor?

Sv: FreddyB sin '66

Posted: Tue Jan 13, 2009 11:17 am
by Jon T
Vet om blokken har vært splittet?

Sv: FreddyB sin '66

Posted: Tue Jan 13, 2009 11:44 am
by FreddyB
Har fått snoka opp byggaren av motoren, men eg har ikkje fått oppretta kontakt med han endå. Håpar på at han kan fortelle litt meir om motoren etter kvart. Men eg trur motoren er bra greier - for Endre S var skuffa over at MariusR solgte den vidare.. Hehe..

Sv: FreddyB sin '66

Posted: Tue Jan 13, 2009 12:31 pm
by FreddyB
Det viser seg altså at det er 1680 slip-in-sats på denne.. Ikkje 1641. Han skulle leite litt i hjernebarken.. Blokka har dog ikkje vore delt.

Sv: FreddyB sin '66

Posted: Tue Jan 13, 2009 12:39 pm
by Solan
Standard kamaksel, da...

Sv: FreddyB sin '66

Posted: Tue Jan 13, 2009 12:48 pm
by FreddyB
Jepp. Eller meget avansert form for kikkhullskirurgi..

Sv: FreddyB sin '66

Posted: Tue Jan 13, 2009 12:54 pm
by orangenotch
FreddyB wrote: Hehehe.. Det er det faktisk ingen som veit.  ::) Eg er 4. eigar på motoren, Marius og Endre Stangeland har hatt motoren før meg. Endre S kjøpte den fra østlandet ein stad - og då hadde den nettopp fått 1641-sats. Men den gjekk ikkje skikkelig då - så Endre skifta alt av pluggar, rotor, stift etc i tillegg til å ta komplett overhaling på forgassarane. I følge begge to var motoren meget solid. Men det er nok ingen racer - for å seie det slik. Har stått to enkle Solex på den, men det er på korte innsug. Eg må bygge om motoren til T1-kjøling før eg puttar den inn i Magda.

Nokon som treng litt T3-delar, forresten? Kjøling, innsug, stag og gassarar.
Eg er interessert i delene ja. Er det med originalt luftfilter?

Pål

Sv: FreddyB sin '66

Posted: Sun Jan 18, 2009 6:10 pm
by FreddyB
Då er 1680'en strippa ned til longblock. Blir ein tur på Biltema i morgon for å kjøpe motorbukk. Brukar 1300AB'en som delemotor, og plukkar blokk-off til oljepåfyllinga og oljekjølar - pluss ein del kjøledeksel, doghouse, dynamofot etc..

Nokon som veit kva kit som skal til for å lage til for peilepinne etc..?