Vossatur :)
Moderator: Global moderator
Sv: Vossatur :)
så får vi håpe bensinpumpa mi holder tur retur.. den gir ikke alltid like mye suppe til motoren..
viss ikke tistlo har en som virker på lur da. men får vel bestille meg en ny en etterhvert..
viss ikke tistlo har en som virker på lur da. men får vel bestille meg en ny en etterhvert..
"-Helt grei?? det er jo Tysk kvalitet jo.." 

Vi håper alltid på det beste når vi er på tur 
Hvor mange er vi nå? Bare å hive seg på (kanskje) sesongens siste "lang"cruising i finværet!

Hvor mange er vi nå? Bare å hive seg på (kanskje) sesongens siste "lang"cruising i finværet!

'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Er det flere en deg, meg og espen? 3 stk er jo ikke mange å snakke om i finværet som blir.. og som du sier, det er vel siste langcrusingen denne sesongen...

Ingen andre som har meldt seg nei, men en eller femti, kjekt blir det.Nordtveit wrote: Er det flere en deg, meg og espen? 3 stk er jo ikke mange å snakke om i finværet som blir.. og som du sier, det er vel siste langcrusingen denne sesongen...
Menne vi må kanskje til Breistein å hente panseret då, eg har ikke fått noen beskjed på det enda..
Og eg har ikke skikkelige stropper til det, så om noen har det så er det good

Tlf:: 48606876
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Bjørn Tofte Vaage sitt.MB Geir wrote: Vi blir med! Hvilket panser er det snakk om?
Noen som skal ut der i morgen tidlig? Det ligger vis a vis løftebukken, oppå Boblen.
Men jeg har ikke nøkkel så trenger litt hjelp til å komme meg inn.
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Supert Geir. Varianten er et nyttekjøretøy!
EsJo wrote:SupertMB Geir wrote: Jeg kan ta med meg panseret i varianten.
![]()
Dette ble jo en kanontur 
Til og me litt rep midt oppe på fjellet.
Må si foreldrene til Tistlo e greie som lar han ta opp hele eiendommen me alle VW'ene:)
Takker for en kjempedag

Til og me litt rep midt oppe på fjellet.
Må si foreldrene til Tistlo e greie som lar han ta opp hele eiendommen me alle VW'ene:)
Takker for en kjempedag

Vossabilder trengs 

bilder kommer.. men av ukjente årsaker lar de vente på seg.. 

Takk for besøke igår! Alltid morro da! 
Eg har ikkje mykje bilder å bidra med kun desse
Men vil tru andre har fleire bilder, blandt anna frå den fine turen øve hamlagrø fjellet (inkludert noko skruing på ein viss 65modell
)

Eg har ikkje mykje bilder å bidra med kun desse
Men vil tru andre har fleire bilder, blandt anna frå den fine turen øve hamlagrø fjellet (inkludert noko skruing på ein viss 65modell

- Attachments
-
- DSCF2430.jpg (158.1 KiB) Viewed 1336 times
-
- DSCF2431.jpg (143.52 KiB) Viewed 1353 times
-
- DSCF2433.jpg (171.55 KiB) Viewed 1405 times
TLF: 97419035