Eg og Nordtveit tenkte å ta turen til Voss på lørdag, og samtidig stikke innom Tistlo og se litt på
det han driver med for tiden.
Det er meldt fint vær og vinteren nærmer seg så vi må benytte sjansen til all kjøring vi kan no før bilene blir parkert
Det blir avreise ca: 11.30, om det er flere som er interesserte kan vi jo avtale å møtes i Åsane det tidspunktet.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Kanskje du kan ta det med, Nordtveit, siden du har takgrind...?
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
joda,jeg har grind vettu, men det har espen og.. om du ikke har sendt den til lakk da
men kan hive den oppå jeg min jeg viss ikke du espen kan ta den selv.. har allerede med meg skjermer og bakplate fra tommy
Nordtveit wrote:
joda,jeg har grind vettu, men det har espen og.. om du ikke har sendt den til lakk da
men kan hive den oppå jeg min jeg viss ikke du espen kan ta den selv.. har allerede med meg skjermer og bakplate fra tommy
Supert, gutter! Jeg har med girkasse, maling og kjøleblekk