Skulle gjerne ha vært med og feiret dagen, men den lørdagen sitter jeg i 10.000m. høyde, brun (og fin?) på vei tilbake fra sol og varme.
Jeg ønsker Anders og Irene tillykke med dagen og fremtiden!!!!
Kjell
Regner med at det skal være mulig å være med! Ser dessverre ut som jeg må ta en Freddy B på turen til Stavanger. Hadde gledet meg til det, men det er ikke alltid at alt klaffer.... Med mye flaks kan det hende at jeg kan dra litt på sparket.
Vil bare gjøre oppmerksom på hva klubben har tenkt i cruisingsammenheng før sesongen ebber ut...
- En søndag (13. eller 20...?) i september (event. tidlig i oktober) - den omtalte cruisingen avgårde til Antons Kulturhistoriske senter i Samnanger.
- Søndag den 27. september: en cruising der vi bl.a. stikker innom BVK sin veteranvognutstilling på Auto23.
I tillegg vil der jo antagelig bli dugnad på Breistein...
Vil bare gjøre oppmerksom på hva klubben har tenkt i cruisingsammenheng før sesongen ebber ut...
- En søndag (13. eller 20...?) i september (event. tidlig i oktober) - den omtalte cruisingen avgårde til Antons Kulturhistoriske senter i Samnanger.
- Søndag den 27. september: en cruising der vi bl.a. stikker innom BVK sin veteranvognutstilling på Auto23.
I tillegg vil der jo antagelig bli dugnad på Breistein...
Hei,
blir det tur til Samnanger på søndag? (20/9) ???
Kjell
Nei, vi hadde en mulig åpning forrige søndag, den 13.
Det går ikke nå - for nå er han opptatt med å være med å arrangere utstillingen på Auto23...
Dessuten holder vi jo på med litt arbeid på Breistein p.t....