Page 8 of 9

Sv: Eva, ein 67modell med rost

Posted: Sun Oct 31, 2010 11:16 pm
by Tistlo
Låye me da kor tide går ::) Skjønnar ikkje koffø dei ikkje innfører 8dagars veker eller noko der ein får ein ekstra laurdag.. da hadde jaggu hjelpt godt på! E jo faktisk ingen grunn til att da må vera 7 dagar i veko og kun 2 helgedagar..

Jaja eg og mammo var jo idag på ein velukka tur med kjøyretøy historisk klubb voss te hardanger, vallavik og hardangerbrue. me fekk full omvisning og heila pakko.. jaggu hestadimensjonar på den brue!! Da skal nevnast att av dei rundt 20 som var med ned, var da kun dei to medlemmane på 17år som stillte i veteranbil :P meg i Impulsen og Ringheimen i sinn nye par å sytti vulvo 144...

Eva ja.. ho står i garasjen og lurar.. lurar på koffø eg brukar so lang tid! Men no vågar eg faktisk å påstå att ALL sveising er ferdig!!! Pga tidmangel so fekk eg ikkje slipt meg ferdig og malt, dermed so er da morgondagens aggenda.. og når eg då har fått malt på framme so skal eg begynna å henga på motorlokk og sånt bak.. ++

Her e då bilder frå denna helge..

Hjørneplato klar. Rensa opp inni her og sinka etc
[attachment=1]

Og der er ho på plass
[attachment=2]

So er da ny innerskjermsbete over kanalen. her ferdig tepassa, bort hol i og grunna
[attachment=3]

Montert
[attachment=4]

[attachment=5]

Og so fekk eg skrapt vekk resten av tectylen her.. og da va lettare sagt enn gjort!!!
[attachment=6]

Sv: Eva, ein 67modell med rost

Posted: Sun Oct 31, 2010 11:27 pm
by Tistlo
Mair:

Her er muttrar komt på i innerskjermen.. vart ikkje noko fint då eg måtte sveisa muttrane til ei stoppskjeva fyrst pga dei gjekk igjennom holet.. så dei bygger eindel ut, MEN alt er bedre enn laus mutter! Einaste minuset var att eg ikkje fekk sveist den nederste i brønnen.. umuleg å komma til :-\
[attachment=1]

Jaja Torgeir, må snart lakkerast den her bilen din ;) Malinga likte ikkje varme so den kokte vekk litt rundt når eg skulle sveisa mutter 2 og 3 ned mot kanalen..
[attachment=2]

Store hol..
[attachment=3]

På tide å få tetta dei att
[attachment=4]

Ca 5 småhol forsvant her omkring
[attachment=5]

Og der var begge tetta att inkl holet til hendelen.
[attachment=6]

Dash Done!
[attachment=7]


Ergo sliping og maling og so er fronten klar..

OM nokon har piggdekk å låna vekk so hadde da vert knallebra! Hjelp ikkje med sommarslicks når den denna skal hentast om 2 veker!?

Sv: Eva, ein 67modell med rost

Posted: Tue Nov 02, 2010 12:02 am
by Tistlo
Idag vart da slipt masse.. Går heilt greitt da solenge ein har høyrselvern med radio(med go musikk) :) Einaste som var bale var att da var veldig krongle å komma til å slipa baki dashen.. so eg satt som ein krok oppi bagasjerommet og fekk no slipt til eg vart fornøygd. So fekk eg på fyrsta strøket med jotamastic. "Came out nice" so dei seie over there.. Bilder får komma seinare, ser jo heilt likt ut uansett.

Vart ikkje gjort noko meir på eva idag, fø eg måtte skru eindel på den svarte senka etc 61en te vetlebruttern(som fortsatt sitt stuka framfø datasjermen) boblo skal opp på låven og lagrast der, og den skal opp for eigen maskin, så eg har tatt ut tanken og rensa han med kjetting metoden.. mykkkje drit i han så ikkje rart forgassaren er full i drit. blåste ut gammal bensin gjennom røyret og plokka ned gassaren, vaska og skålte ut all driten + blas trykkluft gjennom alle kanalar og dyser og so monterte eg igjen. Kom ikkje lenger enn da, men imorgo skal då Tanken i att og bilen skal fyrast.. Bør gå greitt! so skal han på låven

På eva imorgo vert da forhåpentligveis nytt strøk med jotamastik alt etter kor torr 1 strøket er.. vist ikkje so skal eg vel finna på noko ;)

Sv: Eva, ein 67modell med rost

Posted: Wed Nov 03, 2010 12:23 am
by Tistlo
Svarte 61en kom seg tilslutt opp på låven.. men det var eit slit..(nei den ville ikkje starta, startaren var ca dau, så måtte skubba den opp diverse bakkar og ta den på gir etc)

Etter att den kom på låveplassen so fekk eg litt tid til Eva.. vart gjort ymse forefallande småskruing rundtom, samt montering av pakningar i motorrom og sånt. Fekk og malt meir jotmstik og imorgo satsar eg på å få på noko svart maling framme :) Den tørkar fort sidan det er 2k.. i motsetningen til den svarte arcanolen då...

Skal få inn noko bilder imorgo og!

Sv: Eva, ein 67modell med rost

Posted: Wed Nov 03, 2010 11:32 pm
by Tistlo
Jaudå kvelden idag rauk med til møte i veteranbilklubben her i bygde.. alltid morro da!

Men eg får legga inn dei siste bilda då. Er ikkje mykje å skriva om, nedsliping og maling. Er sjøl godt fornøygd med forvanlinge på høgre kanalen der.. frå hakkasteik foglamøk pinneklattesveis til tilnerma likt orginalt!

Imorgo trur eg ikkje da e so mykje tull på agendaen bortsett frå å få ghiaen på låven, da bør gå greitt so då satsar eg på å faktisk få gjort litt som visar att imorgo!!!! Mala svart framme, få på motorlokk(og justera!) Få på bakplato og laga te pakningar og sånt. og so vidare

[attachment=1]

[attachment=2]

[attachment=3]

[attachment=4]

[attachment=5]

[attachment=6]

[attachment=7]

[attachment=8]

[attachment=9]

Sv: Eva, ein 67modell med rost

Posted: Thu Nov 04, 2010 11:01 pm
by Tistlo
Fekk malt idag, og etter da so oppdaga eg att me jaggu meg har ein prøve imorgo >:( :-[ I dokumentasjon og kvalitet :sleepy: Så eg må då ta å lesa igjennom ca 80sider før eg tek kveld, men får no nett legga ut litt fersjke bilder! Ja fekk og opp ghiaen på låven i siste liten før vinteren tar tak..glatt med sommarslicks. so no slepp eg tenka på da og då er all fokus retta mot garasjen!

Eit slags oversiktsbilde
[attachment=1]

Fint vart da no ivertfall :)
[attachment=2]


[attachment=3]

[attachment=4]

Kanalane fekk og sin maling på plass.
[attachment=5]

Bilen skal vera ferdig i helga .punkom! Tida har drøya ut leenge nok no...

Sv: Eva, ein 67modell med rost

Posted: Sun Nov 07, 2010 1:57 am
by Tistlo
Hu hei da går i montering her :) Mykje er gjort men da gjenstår fortsatt litt. Imorgo skal Eva kjøyrast ut av garasjen. Ting går likavel ikkje heilt på skinner ved montering av repro + orginal deler........... Det er noko hakkande gale med bakplata nemlig.. Bakre kjøleblekk får rett og slett ikkje plass ???
Men ellers har eg ikkje hatt serleg problemar, sjølv om da e ein heeil del plokk som dokar opp og må ordnast.

Trur eg tek kveld no, bilder får komma imorgo

Sv: Eva, ein 67modell med rost

Posted: Mon Nov 08, 2010 12:32 am
by Tistlo
Nja nesten ferdig :-[ Aldri skal ting gå etter planen ::) Jaggu mykje utfordringar når ikkje alt stemmer, Men er hovedsaklig da eletriska som lagar kødd no.. Ledningsnettet fram til frontlysa har ABSOLUTT forbedringspotensiale..

Gjenstår no på bilen å: fiksa lys, hiva på ein støtfangar, justera bakre støtfangar, hiva inn resten av setane og setta på stigtrinn. Da skjer imorgo etter jobb. Så mao imorgo er bilen klar med mindre da dokka opp endå meir lurium.

Får legga inn bilder frå helga og, ivertfall nokon før eg tek kveld(tidleg oppimorgo))

Fant berre morkna gamle styregommidingsar, så eg bestilte ny.. Made i tyskland og bra kvalitet på den sjølv om det var ein an fasong.
[attachment=1]

Montert.. vart litt frustrering her pga att etter att eg har vridd snekka so har rattstamma komt nermare snekka, noko som førte til att når eg festa fast nede med snekka so stramma eg rattet heilt inntil blinkhendelen.. sånn att den blinka når den svinga... fiksa detta med å shimsa opp rattstammo med eitpar stoppskjever
[attachment=2]

Pakningslist rundt motorromemt på plass. var ein utfordring å banka ned klemlista utan å øydelegga lakken.. Har ogso montert deler på bakplata her.
[attachment=3]

Pakningar rundt motorrommet. Den over girkasso var orginal og dermed super kvalitet og passform, det kan ikkje seiast om den andre motorpakningen.. som dekan ser so ligg den langflat ved bakplata.. Umulig å bøya ned og..
[attachment=4]

Motorlokk på plass og justert
[attachment=5]

Opprativ hengsla og :) (var ikkje hengsla på lokket då bilen kom her)
[attachment=6]

Her er isolasjon montert... detta var noko drit, billigaste sorten og da visar att på kvaliteten.. dårleg passform. Dei kom på ein rull og måtte varmast opp og kjevlast for å verta rette, so varmast igjen og laga knekkar på dei side platene.. i tilleg var dei innsosa i brasiliansk strand sand for å ikkje klistra seg saman, detta resulterte i att garasjegolvet såg ut som ei badestrond etter montering.
[attachment=7]

Alt klart fø motoren
[attachment=8]

Gap opp!  Da gjekk fint å montera motoren utan bakplata og utan å jekka bilen opp. Anbefalast :) Sjølv om da va mykje knot å få lirka motoren inn på den måtn.
[attachment=9]


Resten får eg ta imorgo.

Sv: Eva, ein 67modell med rost

Posted: Tue Nov 09, 2010 12:17 am
by Tistlo
Eva har slått seg vrang og har begynt å slost :-\ Har vert mykje bal idag mao. Fyrst so vil ikkje motoren fyra, ikkje tal om.. Sjekka slangar og oppdaga ein lei knekk på slangen mellom tank og tunell framme. tømte ut bensinen(igjen!) Tok ut tanken og satt på ny skikkeleg slange, den som var der var ikkje mykje å skryta av bortsett frå den flotte stålomspunninga.. Inn igjen med tank og på med bensin.......neidå startar ikkje.. Av med slangen før pumpa og suger, og bensinen kjem(rett inn i kjeften) Altso det er pumpa som er for lat.. sjekker stift, den er brent, pusser ned og justerar, drammar motoren og vromm. Går som ei klokka :) Kjøyrer opp og ned eitpar turar til motoren er varm og oppdagar då att gassvaieren er for stram så den heng på gassen. sløkker bilen for å justera, justerar og skal starta igjen.....nada lada,, Pusser stift(som er litt brent) og drammer men ikkje kul.. det oser bensin ut eksosen så det er noko tenningskødd. Må sjå nermare på da imorgo..

Men eg fekk orden på da eletriska! Og eg har fått tatt ein prøvetur, må slakka clutchwiren littegrann og justera styresnekko litt meir.. ellers funkar den bra bortsett frå når den skal startast.

Bilder kjem imorgo (beklagar att eg er so seig med dei)

Sv: Eva, ein 67modell med rost

Posted: Tue Nov 09, 2010 6:23 pm
by Tistlo
Da va dei bildene ja..

Her er resten frå helga som var.

Der var motorn ikommen ja
[attachment=1]

Og dette var vel då eg oppdaga eit nytt problem;;
[attachment=2]

Kjølblekket passar IKKJE ! >:( Dette er pga repro bakplato som av ein eller an grunn har lista for motorpakningen altfor nerme motoren..... Blekket subber i begge hjørner, i reimhjulet og det ligger Oppå pakningen ikkje imellom..
[attachment=3]

Restultatet etter ei natt med tenking... fram med platesokse og klypp vekk det som kjem ivegen.. Dette vart gjort fort berre for å få nedi eit blekk der, så Torgeir du har mykje fint arbeid igjen endå :) Eg ville ha klypt plata endå bedre til og so sveis på ein fals som det er orginalt(berre att då er den ikkje sveist) Plato er veldig mjuk utan den falsen men det funkar jo
[attachment=4]

Endeleg..
[attachment=5]

Tjohei, bakskjermar tilpassa, lister justert og so alle boltar snørt til. På med støtfangaren og dermed er bakenden so og sei DONE.
[attachment=6]

Montering begynner framme.. Eg fiksa panseret mens eg var igang og.. Det var mykje slark i låsen så når du drog i spaken so spratt ikkje panseret opp, ergo måtte du dra i spaken mens du drog i panseret(vansklig) Så eg stramma inn låsebeslaget til null slark og dermed sprett panseret opp når ein dreg i hendelen og alt p\å stell :) Enkelt og greitt
[attachment=7]

Tank inn og fullt på bensin(som snart måtte ut igjen ilag med tanken ref forrige inlegg) Ein skjerm på plass og justert
[attachment=8]

Hmm  her er Skjermane på plass og frontlyktene ligger å lurar.. som sagt det var dårlege ledningar fram til lyktene spessielt på eine sida, så det vart litt prøv og feil. Kosta meg to sikringar å få igang lysa + eit lykteglas som skjølvsagt bestemte seg for å sprekke tvers over når eg skulle skru fast lykta i skjermen.. ::) heldivis er dette lagervare på garasjeloftet so da ordna seg
[attachment=9]

Sv: Eva, ein 67modell med rost

Posted: Tue Nov 09, 2010 7:48 pm
by Tistlo
Frå igår(mens den gjekk) :)

[attachment=1]

[attachment=2]


No ska eg opp å finna ut kva som feilar den/få start på den. + setta på stigtrinnet om eg finner nok boltar som kan brukast + justera clutch og snekko + hiva inn meir intriør

Sv: Eva, ein 67modell med rost

Posted: Tue Nov 09, 2010 8:04 pm
by VW 181
Herlighet for et pågangsmot!!  :)
Utrolig at du får tid til alt dette, regner med at skolen også tar litt tid?  ;)

Som vanlig imponert over fremgangen og arbeidet som blir gjort her.  :thup

Sv: Eva, ein 67modell med rost

Posted: Tue Nov 09, 2010 11:55 pm
by Tistlo
Jau nei altso.. School's Out so han Alice seier.. ;) Er utplasert på mek.verkstad istaden ei god stund frammover men da betyr jo igrunn berre lengre dagar(opp klokko før sju = OFF)

Men no vågar eg å påstå att Eva er klar for henting ;D :thup :laugh: :)

Ikkje alt som er 110% men no var jo ikkje dette noko fullrestaurering heller ;) Berre ein kjapp fiks av rust i støtfangarfester og i kroken ved innerskjermen under baksetet.. jaggu sa eg da! :P

Fekk sjekka opp motoren, starta med ein gong, men gjekk dååli Plugg 3 og 4 tente ikkje, tok dei ut.. pissvåte i bensin og drit, vaska reint og satt inn att. starta med ein gong og gjekk på alle 4. eit problem ut av verden tenkte eg..
Slakka opp att styresnekka, greitt med litt sjølvoppretting. sentrerte rattet og. Gravde fram mutrar og satt på stigtrinna, heiv inn sparkeplater og baksetet, tepper og stolar og matter. Slakka opp clutchwirn litt, sånn att det ikje lagar ulydar når den er heilt inne. Starta opp att,,,,,,,,,,men då gjekk den kun på 3.. sylindar nr 3 hadde tatt kveldn igjen.. Mistenker att det er stiften, for den er litt brent, men kvifor berre 1 eller 2 som koblar ut?? Velvel eg skal ikkje bruka meir tid og pengar på å finna ut av da, Torgeir må jo ha noko å gjera på åg :)

[attachment=1]

[attachment=2]

[attachment=3]

[attachment=4]

[attachment=5]

So kom og hent Torgeir, vegane e fortsatt litt tørre men ikkje so veldig lenge..

Sv: Eva, ein 67modell med rost

Posted: Wed Nov 10, 2010 11:48 am
by Solan
Veldig god og detaljert tråd, og fantastisk arbeid, pågangsmot og framdrift, Christer! Går det an å spørre hva timetallet ble tilslutt på alt dette?  ::)

Sv: Eva, ein 67modell med rost

Posted: Wed Nov 10, 2010 4:52 pm
by Tistlo
Jau takk for da Svein :) Det har godt over 130timar ivertfall, og da vert rekna i effektiv arbeidstid, sjølv om da igrunn går med ca 45% meir tid til vasing, nøling, leiting etter verktøy, tenking, tenking og planlegging ::)

So next up i garasjen vert å hiva inn alt laust som låg i Eva og trilla ho ut og venna ho til kuldegradene... so skal eg laga meg ei ramma til ein slags barndoor og so skal eg lappa saman nokon blå skjermar som heng her før eg hiv meg igang på ein grønn doka....der kan da fort gå 260timar :-\