Gratulerer til Tommy og Camilla!
Moderator: Global moderator
Sv: Gratulerer til Tommy og Camilla!
Gratulerer! 

Her er det bare å henge seg på gratulasjonene!!!
Det må sies at Camilla har vært særs oppegående helt frem til mål, lørdag stilte hun med rundstykker på ABC. Ikke verst det...
Den lille blir nok en flott tilvekst til VW-miljøet, hun har jo noe å slekte på!
Det må sies at Camilla har vært særs oppegående helt frem til mål, lørdag stilte hun med rundstykker på ABC. Ikke verst det...

Den lille blir nok en flott tilvekst til VW-miljøet, hun har jo noe å slekte på!
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"
Hei å ho.. Tusen takk for hyggelige meldinger
Nå har vi kommet oss hjem etter et par fine dager på sykehus hotellet. vi var inne på sykehuset kl 10 00 onsdag, Thea var på plass i armene til mor kl 14 00 så det gikk fort å veldig bra. nå skal vi kose oss masse i julen 
Legger ved et bilde da vi skulle reise hjem idag, ting gikk veldig bra helt til jeg sa til henne at boblen står hjemme å vi må kjøre OPEL
det var ikke veldig populært
det her blir vwacb sitt yngste medlem 

Legger ved et bilde da vi skulle reise hjem idag, ting gikk veldig bra helt til jeg sa til henne at boblen står hjemme å vi må kjøre OPEL

- Attachments
-
- Thea p (36.99 KiB) Viewed 920 times
The Wheeler dealer
Snakk om å møte veggen tidlig! Opel! Er'e rart jenta fikk hakeslepp?
Jaja, det bygger vel karakterstyrke, antar jeg...
Kos dere masse i jula!
Jaja, det bygger vel karakterstyrke, antar jeg...
Kos dere masse i jula!
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Nå har ikke jeg hilst på moren til Thea, men jeg synes nurket ligner på faren da han fikk levert en viss panel! 
Kos dere i julen! Vi snakkes, hils mor!

Kos dere i julen! Vi snakkes, hils mor!
- Bjørn Hjellestad
- Supermedlem
Gratulerer så mye
Nå får du endelig tid til å satse på vw.... 
Skal hilse fra Solan, han landa nettopp her i delelageret og er nesten i koma.....

Skal hilse fra Solan, han landa nettopp her i delelageret og er nesten i koma.....

Dere får stelle godt med han - ble laang venting på Flesland i går kveld. Sett frem noen NOS -deler på bordet, så kvikner han nok til skal du se