Då er T3'en ankommet, og eg funderar på om den skal byggast om til ståande kjøling eller om eg skal behalde den som T3 - og putte den i Type 2 direkte. Spørsmålet er dog - lar dette seg gjere på ein grei måte? Tilpassinga av motoren skal jo ikkje vere særlig hokus-pokus - sidan T3 ikkje er SÅ forskjellig fra T4. Det som derimot blir litt spennande er om eg kan benytte meg av innsug/gassarar samt stag som er på motoren no.. Lengd på innsug på ein T4-motor er langt lenger enn innsug på ein T3.. Vil det bli problemer med å få gi gass - rett og slett?
Nokon som har tankar rundt dette?
T3 1641 i Type2 Earlybay - rett inn eller ombygging?
Moderator: Global moderator
T3 1641 i Type2 Earlybay - rett inn eller ombygging?
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
Sv: T3 1641 i Type2 Earlybay - rett inn eller ombygging?
Tja - det er Type 3 motor du har fått deg? Ikke luftkjølt T3 siden den er 1641, altså...FreddyB wrote: Då er T3'en ankommet, og eg funderar på om den skal byggast om til ståande kjøling eller om eg skal behalde den som T3 - og putte den i Type 2 direkte. Spørsmålet er dog - lar dette seg gjere på ein grei måte? Tilpassinga av motoren skal jo ikkje vere særlig hokus-pokus - sidan T3 ikkje er SÅ forskjellig fra T4. Det som derimot blir litt spennande er om eg kan benytte meg av innsug/gassarar samt stag som er på motoren no.. Lengd på innsug på ein T4-motor er langt lenger enn innsug på ein T3.. Vil det bli problemer med å få gi gass - rett og slett?
Nokon som har tankar rundt dette?
Den bør være mye lik, er vel en bjelke bak der også, kanskje den ikke passer helt, men kan antagelig flyttes over? Prøve og feile, tipper jeg.
Innsugene er forskjellig på Type 3 (som har type1 topper) og Type 4. Kom den uten gasser og innsug? Hvis ikke ville jeg gått for å bruke den motoren komplett.
Retta opp på VWNorge, men ikkje her..
Er sjølvsagt Type3-motor. Hehe.. Bjelken må skiftast eller makkast om, ja.
Grunnen til at eg lurer på forskjellen, er at eg har ein 1700 T4 som eg hadde planar om å putte inn. Og når eg ser på innsug og gassarane på denne, så er det laaangt lenger enn på Type 3'en. Type 3-motoren kom komplett med gassarar og alt. Til og med grenrør og potte til Type 3.. Og varmeboksar..
Så det eg står og vippar mellom, er dette:
Type 3 1641 komplett med innsug/gassarar
T4 1700 komplett med innsug/gassarar
Type 3'en VEIT eg er 100%, sidan den blei plukka ut av bil forrige mandag. T4'en derimot, kjøpte eg av mags - og den treng nok litt TLC..
Men så funderar eg sjølvsagt på om det blir vanskelig å få det til med Type 3-motoren, sidan innsug og gassarar er plassert så lavt på motoren.. Vinkel på gasswire etc.

Grunnen til at eg lurer på forskjellen, er at eg har ein 1700 T4 som eg hadde planar om å putte inn. Og når eg ser på innsug og gassarane på denne, så er det laaangt lenger enn på Type 3'en. Type 3-motoren kom komplett med gassarar og alt. Til og med grenrør og potte til Type 3.. Og varmeboksar..
Så det eg står og vippar mellom, er dette:
Type 3 1641 komplett med innsug/gassarar
T4 1700 komplett med innsug/gassarar
Type 3'en VEIT eg er 100%, sidan den blei plukka ut av bil forrige mandag. T4'en derimot, kjøpte eg av mags - og den treng nok litt TLC..
Men så funderar eg sjølvsagt på om det blir vanskelig å få det til med Type 3-motoren, sidan innsug og gassarar er plassert så lavt på motoren.. Vinkel på gasswire etc.
-
- Styret
Fordelen med T4en er at du skal kunne montere den med hjelp av deler fra latebay deler. T3 motoren ville jeg bygget om til T1/T2 kjøling om jeg skulle montert den. Dette er ingen vanskelig jobb, men du må ha en del kjøleblekk og blockoff til oljepåfyllingen, varmepotter,eksos, ny dynamofot og dynamo/vifte osv.
02 er bøs.....Bay er grei
En annen ting å ha i tankene er at alle VW-motorer trenger god tetting mellom motor og karosseri - dvs. det er lurt å bruke alt kjøleblekk og tilhørende pakninger fra den originale Type2-motoren (som står i?). Eller som Pål sier, gå for Type 4-motoren og tilpass den med buss-deler. Blir litt som å ri to hester på en gang, dette, Freddy!
Men longblock'en er vel i utgangspunktet lik mellom ein Typ3 og ein T1? Slik at kjøleblekk etc. fra min 1600 vil kunne brukast i lag med denne motoren..?
-
- Styret
Så lenge dekslene dine er til en dobbelport motor, så er det bare peilepinnen som er forskjellig. Her må du ha et enkelt kit. Ellers er allt som T2/T1.
Om du peikar meg i rett retning når det gjeld det kit'et, så skal eg ikkje mase meir. Hehe..
-
- Styret