Avdeling Arna.
Moderator: Global moderator
Sv: Avdeling Arna.
Arna Busser ble nedlagt i 1997. Dere kan jo ta opp den gamle hjørnesteinsbedriftens kunster.
Her er et bilde av en av doningene de lagde. Mye Samba i denne!
[attachment=1]
Her er et bilde av en av doningene de lagde. Mye Samba i denne!
[attachment=1]
- Attachments
-
- O-666.jpg (94.43 KiB) Viewed 1606 times
www.samboen.com
1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4
Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4
Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
...de har nok tatt bildet sånn at furukvistane dekka over hjula, så folk ikke skulle se at den ikke var senka...
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
og hadde de velkjente buss- fuchsene...Solan wrote: ...de har nok tatt bildet sånn at furukvistane dekka over hjula, så folk ikke skulle se at den ikke var senka...
...Også tok de bildet skrått forfra slik at ingen kunne se zoom-pipen...
hehe ler meg skakk av det bilde, kanskje jeg burde sett det FØR jeg gikk inn på deal om verksted med den mannen?RZR-Marius wrote: Det var flott du fikk en plass hvor du kan lukke dørene og kose med Bløygen og Grünet Svein! Blir det LoveTube på Bløygen og ?
Er det kanskje slik at vi må ringe og si ifra i god tid før vi kommer på besøk?
[attachment=1]

The Wheeler dealer
...for seint... 

'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
- Bjørn Hjellestad
- Supermedlem
Hei!
Når er det åpent hus?
Søndag?
Når er det åpent hus?
Søndag?
Gutta skulle visst dit i dag etter hva jeg har hørt?
jada vi har vært en liten tur idag å tatt siste rest før det kan kjøres inn biler
så folk er nå hjertelig velkomne til å svinge innom når som helst. tror planen er å få bløygen inn nå til helgen, knut dingler nok fort etter med sine to prosjekter.. så søndag er nok en fult mulig god dag for kaffe og skryt 

The Wheeler dealer
Hei da var kjekt att Arna har fått lokaler gleder meg til å ta ein tur bort og kjikka
Men kor i Arna
Men kor i Arna

Har vært en tur ute hos gutta, med snop og kjeks. Lokalet er alle tiders, og de var i full gang med å få ting på plass.
Mekkeplasser ble merket opp, verktøyskap ble skrudd fast, og de var i full gang med isolering av vinduer.
Alle mann, dvs Tommy, Svein og Magnus, fikk svingt seg. Magnus har en måling gående, der han prøver hvor mange forskjellige sittestillinger han klarer å finne frem til i lokalet, tror han rundet 100 mens jeg var på besøk!
Ser ut som om dette blir et kjekt sted for bussene deres. Alt i alt blir det 4 mekkeplasser, str 3,30 x 5,20, mener jeg målene var.
I tillegg er der en krok med bord og stoler, så dette blir nok bra!
Mekkeplasser ble merket opp, verktøyskap ble skrudd fast, og de var i full gang med isolering av vinduer.

Alle mann, dvs Tommy, Svein og Magnus, fikk svingt seg. Magnus har en måling gående, der han prøver hvor mange forskjellige sittestillinger han klarer å finne frem til i lokalet, tror han rundet 100 mens jeg var på besøk!

Ser ut som om dette blir et kjekt sted for bussene deres. Alt i alt blir det 4 mekkeplasser, str 3,30 x 5,20, mener jeg målene var.
I tillegg er der en krok med bord og stoler, så dette blir nok bra!
- Attachments
-
- 001 [Desktop Resolution].JPG (69.93 KiB) Viewed 1496 times
-
- 004 [Desktop Resolution].JPG (58.82 KiB) Viewed 1490 times
-
- 005 [Desktop Resolution].JPG (56.49 KiB) Viewed 1492 times
-
- 003 [Desktop Resolution].JPG (66.8 KiB) Viewed 1482 times
Last edited by VW 181 on Sun Dec 07, 2008 4:51 pm, edited 1 time in total.
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"
du får bare slå på tråden når du skal dit :93060201 så skal jeg forklare veien.. ganske greit å finne fremJOSVE wrote: Hei da var kjekt att Arna har fått lokaler gleder meg til å ta ein tur bort og kjikka
Men kor i Arna![]()

neste tur blir vel i morgen for å få inn litt biler tipper jeg.
Takk for besøk J.H litt av en oppdekning da;) sånt kan vi bli vant me

The Wheeler dealer
Flott lokale!!! Blir bedre og! 
Ps: Det er ikkje alle som kan le i søvne

Ps: Det er ikkje alle som kan le i søvne

TLF: 97419035
Er det noe fart i Rna lørdag formiddag? Tenkte meg ut på en ekskursjon i morgen!