Spørs om ikke det trengs etterhvert.....Tydelig at det er mye som skal over fjellet!!Tistlo wrote: Er det ikkje like greitt å spleise på ein trailer, sånn att dekan får med ALT![]()

Moderator: Global moderator
Spørs om ikke det trengs etterhvert.....Tydelig at det er mye som skal over fjellet!!Tistlo wrote: Er det ikkje like greitt å spleise på ein trailer, sånn att dekan får med ALT![]()
Ikke så langt til Gjøvik heller da. Har et sett felger/dekk som skulle vært over fjellet. Donerer gjerne en slant til bensin i aksjon "tøm østlandet for godsaker".Bjørn Hjellestad wrote:Joker nord wrote: Noen som skal kjøre denne strekningen i den nærmeste fremtiden? Har en motor (longblock) som jeg skulle hatt over fjellet.
Arvegrats!
Skal en tur i uke 47, Unneberg Bil, Sweeden, osv, ikke langt til Jessheim da!
Denne går vel i baksetet på Golfen?
Gjøvik er like om hjørnet ja, skal innom Lillehammer og Hamar.orangenotch wrote:Ikke så langt til Gjøvik heller da. Har et sett felger/dekk som skulle vært over fjellet. Donerer gjerne en slant til bensin i aksjon "tøm østlandet for godsaker".Bjørn Hjellestad wrote:Joker nord wrote: Noen som skal kjøre denne strekningen i den nærmeste fremtiden? Har en motor (longblock) som jeg skulle hatt over fjellet.
Arvegrats!
Skal en tur i uke 47, Unneberg Bil, Sweeden, osv, ikke langt til Jessheim da!
Denne går vel i baksetet på Golfen?
![]()
bling-bingorangenotch wrote: Endelig en aksjon vel verdt å støtteRinger deg i løpet av helgen, så ser vi om jeg får noe bling over fjellet.
Jepp!Tistlo wrote: Skal du heilt til stockholm?![]()