En kollega av meg var på bruktmarked, ala Ekebergmarkedet, i Danmark nå i høst. Der var det masse motorisert som var utstillt og en del også til salgs...
Lite VW, men noe var der altså...
Nei, det er nok ikke samme bilen. Bilen på bildene over er fra ca 63-67. Lurer på om det ikke ble lakkert opp flere like biler i forbindelse med en danske tv serie for et par år siden...... rett meg om jeg tar feil...
-01 mod t4 ex ambulanse
-86 mod t3 Caravelle
-70 mod t2 Rico camper
-64 mod t1 Ambulanse
amubus wrote:
Nei, det er nok ikke samme bilen. Bilen på bildene over er fra ca 63-67. Lurer på om det ikke ble lakkert opp flere like biler i forbindelse med en danske tv serie for et par år siden...... rett meg om jeg tar feil...
Mener at det var minst 2 stk; så et klipp engang det var parkert 2 stykker utenfor "fabrikken"
Tror den ene var orig høyde og den andre senket; så litt rart ut i de historiske korrekte miljøene
Capello-Olav sin skulle også vistnok brukes og denne ble solgt til Danmark lenge etter produksjonen var i gang
I så fall om dette stemmer var det 3 eksemplarer
www.algroy.no The Split Cruisers
1951 - 1958 - 1958 - 1959 - 1961 + 1999 Patina er mangel på vedlikehold og reparasjoner
...kan jo hende det var noen som senka før i tida også...?
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein