Jeg leker med tanken om å lage en ekslusiv sort/hvitt kalender for 2010. Kalenderen skal være variert med alt fra skogsvrak til utstillingsbiler. For å legge en god plan slik at resultatet blir best mulig vil jeg gjerne ha epost (med bilde av bilen) fra de som kan være interessert i å stille. Jeg ordner fotograf og finner egnet sted. Jeg vil gjerne ha med Ghia, T1, T2, og selvsagt bobler. Variant holder jeg selv. Bilen trenger ikke være strøken eller original, men kan gjerne ha "noe ekstra" som gjør den spesiell.
I første omgang kan jeg ikke love annen betaling enn kvalitetskopi av bildet som blir benyttet + en kalender, men det kan jo være kjekt å ha!
Bildene skal tas gjennom hele året, slik at de passer til måneden. Derfor er det ok å få tips/interessenter så raskt som mulig! NB: Det blir ingen andre damer i denne kalenderen enn bilene.
Håper på positiv respons!
Epost: saeboe@gmail.com
MVH
Geir
Kalender 2010
Moderator: Global moderator
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Kalender 2010
Last edited by StarBugs Geir on Fri Nov 07, 2008 11:57 pm, edited 1 time in total.
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
Sv: Kalender 2010
Har hørt noen rykter om at noe er på gang, men det er alltid kjekt med flere kalendere som kan drive kvaliteten opp! VWACB har jo hatt tradisjon for dette i mange år, Veteran-VW-klubben også. Svart/hvitt kan bli veldig elegant!
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Det er ikke meningen å konkurrere med andre, så jeg håper ikke det blir oppfattet negativt. Jeg vil gjerne bygge opp et vw-fotoarkiv, og da er kalender+nettsider det mest naturlige å starte opp med.
Jeg er veldig interessert i tips om skogsvrak. Det kan bli veldig stilige vinterbilder!
Jeg er veldig interessert i tips om skogsvrak. Det kan bli veldig stilige vinterbilder!
1974 1303S
Eg veit om eit skogsvrak!
Er ei 63 bobla som ligg inni skogsvegen her haima..
Eg tok noko bilder i sommar, og bakrunnen er idyllisk..
Skal sjå om eg finn da igjen
Er ei 63 bobla som ligg inni skogsvegen her haima..
Eg tok noko bilder i sommar, og bakrunnen er idyllisk..
Skal sjå om eg finn da igjen

TLF: 97419035
Skal godt gjøres at noen oppfatter en flott VW-kalender som negativt! Spennende og interessant, er du fotograf selv kanskje?grs wrote: Det er ikke meningen å konkurrere med andre, så jeg håper ikke det blir oppfattet negativt. Jeg vil gjerne bygge opp et vw-fotoarkiv, og da er kalender+nettsider det mest naturlige å starte opp med.
Det var ikkje langt vekke 

- Attachments
-
- Fint Bilde...jpg (257.21 KiB) Viewed 1088 times
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Perfekt Tistlo! Blir ny tur oppom til deg når snjoen lavar ned! 
Er ikkje fotograf sjølv, men har gode kontaktar!
Det kjem jo litt an på objektet og. Har eit bra kamera, så om det dukkar opp noko spanande er det berre å knipse laus
Kan jo vera heldig og få til eit blinkskot!

Er ikkje fotograf sjølv, men har gode kontaktar!
Det kjem jo litt an på objektet og. Har eit bra kamera, så om det dukkar opp noko spanande er det berre å knipse laus

1974 1303S
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Orsak blanding av nynorsk og bokmål i innlegga. Skal freista å vera konsekvent. 

1974 1303S
Ver OBS på att det er litt ulendt tereng, for å komme opp til den... Då eg fant han klatra eg opp det stupet som er i bakgrunnen der einplass... men det går fint an å gå rundt, tek berre litt lenger tid