I forbindelse med siste Sartor-utstillingen hadde vi lagt ut en del gamle VWACB-nytt til publikum. Dette var ikke noe vi solgte, men vi henstilte interesserte om å betale 10 kroner i et plastrør vi hadde satt opp for hvert blad man tok med seg.
På forhånd hadde styret vedtatt at eventuelle inntekter fra dette salget skulle settes i en LOTTO-kupong...
Derfor har klubben fra og med kommende lørdag og fem lørdager fremover en femukers lottokupong i spill.
Der er enda litt mer penger etter dette salget så vi fortsetter hasardspillet etter dette også, da kanskje også med premiepenger i bakhånd...
Da ønsker vi VWACB's medlemmer lykke til...!!!
Først omgangen førte ikke med seg premier....
Vi hadde følgende antall rette (hovedtall/tilleggstall): 0/1 - 3/0 - 2/0 - 1/1 - 3/1 - 2/0 - 0/0 - 3/0 - 0/1 - 2/0
Andre omgangen førte heller ikke med seg premier....
Vi hadde følgende antall rette (hovedtall/tilleggstall): 2/0 - 0/1 - 0/0 - 2/0 - 1/1 - 1/2 - 1/2 - 2/0 - 1/2 - 0/1
Hmm...banner kanskje i kirken her, men jeg synes personlig ikke det er noe spesielt givende å donere penger til Norsk Tipping. Respekterer forøvrig at andre mener annerledes.
RZR-Andy wrote:
Hmm...banner kanskje i kirken her, men jeg synes personlig ikke det er noe spesielt givende å donere penger til Norsk Tipping. Respekterer forøvrig at andre mener annerledes.
Hadde faktisk ikke ventet at noen skulle være uenig i at klubben skulle bruke et par-tre hundre kroner på dette, særlig ettersom det står øverst i tråden at dette ikke tatt fra noen VWACB-konto - tvert imot er dette penger vi har fått for gamle blader som ble lagt ut som "giveaways" med henstilling til å gi oss en tier eller noe tilbake.
Litt morro (?) kan en vel kanskje unne seg, det kan jo faktisk hende at vi kan vinne noen kroner til klubben (uten at hasardspillet går utover VWACB's konto) - regner med at du da kanskje ville vært med å finne et godt klubbformål å bruke dem på...
Hvis det er flere som mener det samme som deg, betaler jeg gladelig 200 kroner tilbake til klubben, som ansvarlig for dette forslaget!
Enig med Jonn-S her. Dette er en liten sum som overhodet ikke er tatt fra konto og går heller ikke ut over budsjeterte utgifter eller inntekter........
-01 mod t4 ex ambulanse
-86 mod t3 Caravelle
-70 mod t2 Rico camper
-64 mod t1 Ambulanse
Ikke ta det så personlig da, det var faktisk ikke ment som surmaget kritikk - så beklager om tær ble tråkket på. Har bare prinsipielt veldig liten sans for hva Norsk Tipping driver med. De har ødelagt veldig mange norske familier, og de hadde en sentral rolle da de fikk stoppet automatinntektene til blant andre VWACB. Nok sagt fra min side om dette, så håper jeg dere godtar en unnskyldning fra meg, var ikke meningen å rakke ned på initiativet, sorry.
Tredje omgangen førte heller ikke med seg premier....
Vi hadde følgende antall rette (hovedtall/tilleggstall): 1/1 - 1/1 - 1/1 - 1/1 - 2/0 - 0/1 - 1/0 - 0/0 - 0/0 - 3/1
Fjerde omgangen førte heller ikke med seg premier.... hmm... begynner å bli et mønster her...
Vi hadde følgende antall rette (hovedtall/tilleggstall): 1/0 - 0/1 - 1/1 - 1/0 - 3/0 - 2/0 - 1/0 - 2/0 - 1/1 - 1/0
Femte og siste omgangen var like mager og førte heller ikke med seg premier.... hmm... det var da som bare svarte...
Vi hadde følgende antall rette (hovedtall/tilleggstall): 1/1 - 1/0 - 0/1 - 2/0 - 1/0 - 0/0 - 1/0 - 2/0 - 3/1 - 1/0