hei å hå.. jeg å min kjære samboer har rotet oss litt utpå bolig markede om dagen. så vi sitter nå med to steder å med en liten en på vei i desember har vi bestemt det blir litt mye å styre med. så vi har valgt å selge bilen. men har ikke lyst å ha den ut av bergen området. så tenkte hvis noen her inne kunne tenkt seg bilen kan vi bli enig om en fornuftig pris for begge parter.. ønsker da at de som evn er int i bilen må komme å se NØYE på den før evn bud. ønsker ikke noen sure miner bilen skal være temmelig bra. med hjelp fra andrè har bilen blitt senket i sommer med ny puma og nye dempere foran. det er nytt tmi int i den. men det kan nok strammes å rettes litt på siden jeg ikke var best på akkurat dette nye bremse pumper rund baut. spør hvis du lurer på noe..
så vi får satse på bedre tid nærmere sommern igjen..
ligger litt bilder under min bil. men kan sende fler hvis ønskelig tok en tur med den i dag. har stått nå i tre uker ca men starta på første runde.. steike for en god bil fikk ett bud på 15000 idag. men syns kanskje det blei litt lavt. men hvis vi lander rundt 20 000 så har vi en god plan.. tror ikke det er noen u pris
T-1 wrote:
ligger litt bilder under min bil. men kan sende fler hvis ønskelig tok en tur med den i dag. har stått nå i tre uker ca men starta på første runde.. steike for en god bil fikk ett bud på 15000 idag. men syns kanskje det blei litt lavt. men hvis vi lander rundt 20 000 så har vi en god plan.. tror ikke det er noen u pris
Nei, det skal være sikkert, får du ikke mer enn 20, er det regelrett ran!
Da er denne solgt til en trivelig kar i stavanger.. synd den ikke blei i bergen men men
satser på å komme sterkere tilbake med ny bil nærmere sommer`n hvis alt går etter planen håper vi på en pickup..
må jo ha bil til scc
Følg med på saken her, Kjetil er en grei kar så den får nok leve et godt liv videre!: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,7888.30.html
Står jo en tvillingvogn på Solsvwik om savnet blir for stort, Tommy!