Sander:
Vist du kjører gamlevegen inn mot vevring, står den oppå en gård på venstre sida rett før Naustal kommune skiltet.
Den er nok bra ribba innvendig, men resten kan jo sikkert nappes av..
Vi skulle ha spleisa på et lokale i Florø alle veteranintereserte, så kunne man ha fått delebilene under tak..
stephan wrote:
Vi skulle ha spleisa på et lokale i Florø alle veteranintereserte, så kunne man ha fått delebilene under tak..
Dette gjeld ikkje berre Florø! Alle lokalavdelingar burde hatt eit lager, også burde alle gått aktivt inn for å kjøpe opp alle skogsvrak, delebiler, og biler !!!!!
Jeg er mye rundt å tråkker i sunnfjord, så jeg kommer over en del gamle biler.
Idag fant jeg en 1976-7 varebil med vinduer.
Desverre ganske så ribba denne også men noe solid metall var det..
Fekk høra hjå pappen at da sku vera ein transporter av ein eller annen type rundt 15min frå der eg bur. Da e spennande, men eg prøve å ikkje håpa på da besta som då må vera ein gammal splitt Eg får ta meg ein kjøretur ein dag da e fint vêr
Skal si du finner mye rart Stephan..
Sander trenger vel ett par bulkfrie støtfangere på Westfaliaen, gjør du ikke det Sander?
Og eg kunne ha god bruk for den sykkelvogna der..
Tok forresten en litt nærmere titt på en viss buss med motivlakkert bakluke i dag
Trenger visst sveiseapparat du og..
55 oval (solgt)
60 boble (solgt. Skulle eg aldri ha gjort)
72 crossover Dobbelkabiner (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
Gaute(alutig) wrote:
Skal si du finner mye rart Stephan..
Sander trenger vel ett par bulkfrie støtfangere på Westfaliaen, gjør du ikke det Sander?
Og eg kunne ha god bruk for den sykkelvogna der..
Tok forresten en litt nærmere titt på en viss buss med motivlakkert bakluke i dag
Trenger visst sveiseapparat du og..
Sveiseapperat ja + noe stål, det er sikkert. Så og si hele fronten er klar for utskifting.... Resten er ganske bra..
Deprimerende å se den stå i regnet og ruste, men det er ikke så lett å få leid garage til den, har spurt rundt omkring.
Kanskje Sander kunne ha heve inn ei annonse for meg..
Jeg skal sikkert innover til den bilen igjenn til helga, kan se om jeg får med meg den sykkelvogna til deg vist jeg får den av de som eig den..