ny panel på finn.no
Moderator: Global moderator
ny panel på finn.no
The Wheeler dealer
Sv: ny panel på finn.no
Var vel denne som var med i den berømte flått-episoden til Team Antonsen i fjor?
Grisebillig om du får den for 80!
Grisebillig om du får den for 80!
Denne ser jo kjempeflott ut!! Kanskje den jaktbrakka/skogspanelen eg veit om, kan verta sånn ein gong 

TLF: 97419035
Ser du barnesetet, Tommy?? 

går denn efor 80' er det ett røverkjøp, har sett den live og den er gull
hehe der er det det jagge barne sete ja.. nei jeg har prøvd å trumfe det igjennom her hjemme. men må nok vente til neste sommer.. har igrunn snart to sjefer jeg må forholde meg til 

The Wheeler dealer
Ja, det hjelper ikke akkurat å ha 2 sjefer. Har selv 3, så jeg vet hva som venter deg...T-1 wrote: hehe der er det det jagge barne sete ja.. nei jeg har prøvd å trumfe det igjennom her hjemme. men må nok vente til neste sommer.. har igrunn snart to sjefer jeg må forholde meg til![]()

1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"
Pen bil, men med to gedigne feil..... 

du tenker på senkinga foran OG bak, Roy...? 

'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
safari?amubus wrote: Pen bil, men med to gedigne feil.....![]()
Safari er ikkje originalt på denne bilen. Motoren er heller ikkje original, men ein 1600 som er sett inn seinare. Spindlar, og litt rust i lasterommet. Har gått som vaskeribil i Oslo, russebil og anna. Vil ikkje bli seld før til helga, men telefonen hadde ikkje stått stille.
-78 T1 1303 Karman Cab
-75 T2 1600 Westfalia camping bay
-74 T1 1303 S + 1997
-72 T1 1302 LS + 2001
-69 T1 1300 + 1986
-54 T1 1200 + 1982
-75 T2 1600 Westfalia camping bay
-74 T1 1303 S + 1997
-72 T1 1302 LS + 2001
-69 T1 1300 + 1986
-54 T1 1200 + 1982
Jf. Jan Holmsen var denne _veldig_ oppsparkla for å få såpass rette panel.. Og sparkelen var i ferd med å sprekke.
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
...og det er IKKE den som var med i "Uti vår hage".FreddyB wrote: Jf. Jan Holmsen var denne _veldig_ oppsparkla for å få såpass rette panel.. Og sparkelen var i ferd med å sprekke.
Du har nå alltid vært litt hagete, solan!!Solan wrote:...og det er IKKE den som var med i "Uti vår hage".FreddyB wrote: Jf. Jan Holmsen var denne _veldig_ oppsparkla for å få såpass rette panel.. Og sparkelen var i ferd med å sprekke.

...liker bedre hagekaffe...knurren/Jon T wrote:Du har nå alltid vært litt hagete, solan!!Solan wrote:...og det er IKKE den som var med i "Uti vår hage".FreddyB wrote: Jf. Jan Holmsen var denne _veldig_ oppsparkla for å få såpass rette panel.. Og sparkelen var i ferd med å sprekke.![]()