Lurer på hva jeg skal kjøpe for "sweepstake-premien".....
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Begynner i ny jobb nå i august - så jeg har ikke så lyst å starte med å ta fri...
For min del kunne jeg tenke meg å reise så snart som mulig etter arbeidstid fredag - feks kl 16.00
VW 181 wrote:
...og da er også min billett bestilt...
Klar som bare det...
Svein, sitte på med deg som avtalt?? Har fyllt opp VISA-kortet!
181'en er ikke klar for en slik langtur, lekker ennå olje, har bestilt deler fra Unneberg.
Håper at de kommer om ikke så alt for lenge.
jh
Du er booka inn i Grynet, vøttø. Vet ikke om Magnus skal være med, tror det, han får kampere i baksetet
Alltid plass til hyggelige folk med fullt VISA-kort....
Snakkes på onsdag på Solsvik?
Før avreise til Gardermoen/Arrmageddon må det tas en liten pep-service på Grynet, har avtalt time hos "Hjellestad rust og fix"
Last edited by Solan on Tue Jul 29, 2008 12:58 pm, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Etter å ha ruslet rundt på SCC i flere år, nærmest aleine med Jon og litt innslag av Erik Aa svir det godt på pungen at jeg er ca i Tyskland når en hel bøling BERGENSERE slår seg løs der borte i år! Håper dere får en knalltur så det frister STORT å dra over neste år og. Da er jeg og med!
Jeg får heller se om ikke jeg kan få forhandlet fram en tur innom Bartgeheide og CSP
Regenstadt Zombie Racewerks: http://www.regenstadt.com
The terrifying time transporting machine of Dr.Tregs!