skal kjøpe min føste boble og trenger litt tips :)

Her kan du diskutere alt mulig, men la det være interessant for andre VW-interesserte.

Moderator: Global moderator

Linda
Nybegynner
Nybegynner

Sv: skal kjøpe min føste boble og trenger litt tips :)

Post by Linda »

Supert med masse tilbakemelding. Nå har jeg et godt utgangspunkt på hva jeg skal se etter.
Tenker det er lurt og kjøpe en litt nyere modell som flere skriver, og heller lage mine egne erfaringer der i fra.

Og det er sikkert en del her inne som tror jeg har en illusjon om at dette skal bli en topp vinter bil, som jeg kan kruse rundt i problemfritt  :P
Men da må jeg nesten skuffe litt,  jeg er fullstendig klar over at det ikke kommer til og bli det ;)
Blir nok MYE frustrasjon, glede og arbeid på veien. Men alle må begynne en plass. 

Det jeg har lurt på er om det er realistisk og bruke den på vinteren. Og hva jeg må gjøre for og få et best mulig utgangspunkt.
Og med masse gode tips så har jeg  fått det svaret jeg håpet på :D

Mvh
Linda
Moshe
Global moderator
Global moderator

Post by Moshe »

Linda wrote: Supert med masse tilbakemelding. Nå har jeg et godt utgangspunkt på hva jeg skal se etter.
Tenker det er lurt og kjøpe en litt nyere modell som flere skriver, og heller lage mine egne erfaringer der i fra.

Og det er sikkert en del her inne som tror jeg har en illusjon om at dette skal bli en topp vinter bil, som jeg kan kruse rundt i problemfritt  :P
Men da må jeg nesten skuffe litt,  jeg er fullstendig klar over at det ikke kommer til og bli det ;)
Blir nok MYE frustrasjon, glede og arbeid på veien. Men alle må begynne en plass. 

Det jeg har lurt på er om det er realistisk og bruke den på vinteren. Og hva jeg må gjøre for og få et best mulig utgangspunkt.

Mvh
Linda
Lykke til!!! :thup
75 VW1303 Boble *8/8-2022
84 VW Golf Cab. *8/7-2019
96 VW1600i Boble *11/10-2017
77 VW2000 Camper *25/1-2015
59 VW1200 Boble *8/10-2014
72 VW1600 Pick Up *20/9-2013
70 VW1200 Fridolin *5/12-2012
61 VW1200 Boble *27/5-2007

69 Boble *2020-2021
64 Notchback *2008-2017
74 Boble Cab *2006-2015
68 Notchback *2008-2009
67 Notchback *2004-2005
66 Boble *2003-2005
Linda
Nybegynner
Nybegynner

Post by Linda »

Moshe wrote:
Linda wrote: Supert med masse tilbakemelding. Nå har jeg et godt utgangspunkt på hva jeg skal se etter.

Mvh
Linda
Lykke til!!! :thup

Takk :D
Post Reply