GTR. laurdag 20juni

Her finner du informasjon om klubbens planlagte aktiviteter. Treff, Cruisinger, Kurs o.l.

Moderator: Global moderator

Post Reply
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

GTR. laurdag 20juni

Post by Tistlo »

halloen! vart akkuratt gjort oppmerksom på at eg har gløymt å laga tråd her inne ang treffet som skal gå av stabelen no på laurdag. treff er muligens å ta hardt i, for da er ikkje noko alvorlig avansert program. men kan jo kalla da eit hekkmotorisert sosialt arransjemang:)

legger inn eit inlegg eg skreiv på den facebokk sida eg laga, og som eg tydligvis ikkje akkuratt har reklamert nok for :sleepy:

_________________________________________________________________________________________________________________________________
hallo godtfolk og vogner. da har vert rimlig skralt med oppdateringa her pga at eg tidvis har glømt heila treffet iblant alt da andra styret eg balar med og 1000ballar i lufta osv.

MEN faktum e at da nerma seg etterkvart eit treff her. mulig eg har nevnt da før men treffet er altso 100% uformelt 100% vederlagsfritt 100%meget oppegåande. = 300% gydd.

Agenda plan: laurdag kl 10 oppmøte på camillas kro på dale. felles avgang frå bergen reiser frå butikken ved arnanipo(øyrane kl halv 10 og likeins reisande frå aust reiser frå bulken til samma tid.

vidare er da då planlagt kjøyring øve nostalgiske gamlevegen øve hamlagrø. TRUR ikkje me tar sjangsen på noko bakkeløp opp bergsdalen i år? da er ikkje telefondekning mellom oppe og nede. men fartsgrenso opp er vel type 50-80 so da vil uansett følast sportsligt i ein vw :thup
me rullar inn på tunet heima for å konsumera noko kaffi og antakligvis noko attåt. forhåndsbestilte deler kan plokkast opp, dekksparking kan gjennomførast ubeherska, og so e da gode muligheitar for å få gjort undå evt kvikkfix reprasjonar mtp verktøy og deletilgang.
ittepå siglar me vidare retning vangen. kjøyrer gamlevegen og landar i sentrum, tek jedna eitpar rundar på råneløypo(hmv-parkhotell-vangsgato-krysset-hmv) og so kan me jo prøva å kuppa torget i sentrum dersom da ikkje e noko ant der. har gått bra før. då får dei som vil gode muligheitar til å shoppa inn da ein trenge iløp av ein laurdagskveld.
turen går deretter vidare mot oppkvitne camping der resten av treffkvelden vil gå av stabelen. sist hadde me eit GIGantisk telt, som medførte eit åndsvakt opp og ned riggingsprosjekt. i år prøve me å satsa på å oppholda os i lokale på låven. som inkl alt frå bar til sofakrok,tv, popanlegg,ymse spelegreier og sånt. da vert nok og satt opp nokon standard partytelt ute og grill vert fyrd opp når folk e svoltne. resten av kvelden e egentlig sjølvstyrandes.
sundagen er sikkert dagen der på for nokon og kyrkjedag for andre. ka veit eg. mulig me kan finna på eit lurt påfunn fram til dess. da er vel opning av extremesport veko den dagen og vist nokon er intrisert i noko som kanskje er endå meir galskap enn gamle vw.
ps: folk har planar og tidsfristar i hytt å gever. derfø e da heilt fritt til å komma å gå når da passar seg. sist var me vel ca 50prosent so stod løpet ut og da vart jo mykje morro laurdagskvelden har eg blitt fortalt..
ang campingfasilitetane so er da tilkomst av torv for dei so har telt, nokon søv gjedna i kjøyretøy og andre søv der dei legg seg. da er ivertfall ein campingplass så trur ikje da skal vera so vansklig å finna ut av
_______________________________________________________________________________________________________________________________

alles klar??

ok, ein ting til. dei som er intrisert i  å slenga seg med på prosjektet vert herved oppfordra til å skriva ein notiis så me har eit ca antal på antalet
treffet er altso åpent for alle vw med motor bak + evt andre veteranbilar som vil vera med på ein tur.

igjen, beklagar seint inlegg her.. sånn kan da gjekk.
TLF: 97419035
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Sv: GTR. laurdag 20juni

Post by Tistlo »

ser ikkje ut som da vert so mangen frå vestcoasten som kjem :laugh: men da vert no eit slags treff anyway.
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Sv: GTR. laurdag 20juni

Post by Tistlo »

omsider nokon bilder frå helges aktivitetsprosjekt: :thup

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

takk til dei so møtte opp for eit trivligt tur og lag. longest distance var vel Jonas frå hemsedal tett etterfulgt av Viljar og Sondre vest for folgefonna:)
eg har ikkje noko fleire enn desse bildene, men kanskje andre har nokon frå seinare på kvelden? var jo råflott vw barservice å greier.

kanskje nokon har bedre bilder so er da berre å slenga ut
Post Reply