Hei
Er på jakt etter en fin boble som jeg og min kommende kone kan bruke som bryllupsbil i mars 2015 i Bergen.
Så er det noen som har/vet om noen som er interessert i å låne/leige ut til formålet?
Farge bør helst være grønn eller blå pastellfarge lignende, noe alla bildet under.
Ønsker helst å leige uten sjåfør, altså at jeg kjører selv.
håper du får positiv respons, er mange flotte biler i klubben men jeg innehar dessverre ingen av disse kanskje er det tanken på dongeri mot fin lakk som holder folk tilbake (jfr. bildet )
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
hans wrote:
håper du får positiv respons, er mange flotte biler i klubben men jeg innehar dessverre ingen av disse kanskje er det tanken på dongeri mot fin lakk som holder folk tilbake (jfr. bildet )
Han sløvtappen som lener seg mot bilen venter sikkert bare på brudgommen...
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Eg tar ikkje ansvar for folka på bildet, men bilen var fin då...
Trur forresten neppe eg får aksept for dongeribukse den dagen så det burde ikkje være noko å bekymre seg for
Da vil jeg komme med en dugnadsoppfordring:
Kjør bryllup dere som vil bidra til bussen til Alexander Dale Oen, Samboen - og oppfordre brudeparet til å betale inn til en god sak! http://daleoen.com/