Har clutchproblemer, og mistenker defekt trykkplate. Det går mot demontering i helgen, og det hadde vært fint å ha en "ny" trykkplate klar så motoren kan gå inn igjen kjapt. Skal bare brukes denne sesongen, kan godt være brukt så lenge den fungerer.
Skal brukes på 1600-motor, da er det vel 200 mm clutch såvidt jeg husker?
Det aller beste hadde vært om noen har på BBH, men alt er mulig
Tistlo wrote:
og so har eg kanskje nokon godt brukte for ca billigt
Høres fint ut så lenge de har noen km til i seg. Skal bare holde denne sesongen. Hvis du skal i nærheten av BBH kan den nok dumpes av der, hvis ikke ordner vi plukking et annet sted
ja eg kan finna ei brukt ei. må rekna med overflaterust men da e vel sånn som ongdommen likar
skal ned imorgo. veit ikkje om eg får anledning til å stikka innom breistein. men eg kan levera den til ein 03entusiast i nestun området ivertfall. so kan den plukkast opp der anytime. eller du kan henta den i bilen min imorgo på dagtid. befinner meg ved brekkene boretslag på flaktveit
eg spurde jo om da var typen med belleville fjører du skal ha, og svaret eg fekk tok eg som eit ja, iogmed at du ikkje sa nei..menmen skal jo til bydn at neste veka vist da forsatt skulle knipa