Konvertert fra 1,6TD til 1,9 TDK (AAZ) av en av Norges fremste eksperter på disse bilene. Bilen trekker fint og følger stort sett trafikken uten problemer. Dieselpumpen fikk en overhaling i høst. Girkasse er skiftet i høst grunnet ulyd i den gamle.
Gode Hakkapelitta piggfrie vinterdekk, kjørt kun én sesong. Noe kosmetisk stell kan bilen tåle om man gidder, men den er helt rustfri i ramme, gulv, kanaler og stigtrinn. Ikke noe farlig med andre ord

Av utstyr kan det nevnes tepper foran, servostyring, trekantvinduer, skyvevindu i skyvedør bak, oppbevaringsløsning/koppholder på dashbord og fjernstyrt sentrallås (som du får lov å montere selv

Her får du god bakkeklaring (aka høydeskrekk), permanent firehjulstrekk, god plass, 6 seter, deilige kapteinsstoler og en overraskende god kjøreopplevelse - VW gjorde underverker med hjulopphenget fra Bay til disse.
Kjørt ca 250.000 (såvidt innkjørt). Med på kjøpet fås en ny kupévifte, den gamle er ikke så sprek lenger.
Tenkte å prise den til 28-30 lapper på finn inkl. årsavgift 2014, skal kanskje klare litt hyggeligere pris for kjenninger ved rask affære

