2009 var på mange måter «Breistein-året». 2010 blir året for aktiviteter, kurs og utvikling! Klubblokalet er ikke en målpassering, men en start for en enda mer levende og spenstig klubb. Vi skal markere oss på treffene vi deltar, og våre arrangement skal ha en positiv utvikling hvert år!
Som du sikkert forstår, ingenting skjer av seg selv. Det blir dugnad, og det blir vannvittig gøy!
• Har du noen tanker om forbedring av eksisterende arrangementer eller idéer til nye?
• Har du forslag til mekke/klubb-lokalet?
• Har du en skribent i magen som verker etter å komme ut? Klubben trenger alltid reportasjer til VWACB Nytt!
• Kan du skaffe en sponsor/annonsør til bladet?
• Kan du bidra i kurssammenheng eller holde et foredrag? Se vår kursplan eller kom med egne forslag.
• Har du evner, kunnskap eller motivasjon som gjør at du av og til kan være en støttespiller for styret på ett av klubbens satsingsområder?
Vi ønsker oss kort sagt innspill som kan gjøre en velfungerende klubb enda betre.
Vær konstruktiv, tenk positivt og bidra når du kan!
Ha følgende i bakhodet når du skriver innlegg eller starter tråder:
• Alle nye aktiviteter kommer i tillegg til klubbens eksisterende/faste oppgaver. Det vil si noen må gjøre jobben.

• Alle våre medlemmer er ikke aktive på forumet
• Vi bor på vestlandet. Aktiviteter med stor risiko (økonomisk tap ved dårlig vær) kan være vanskelig å få gjennomført
• Du bør kunne si til deg selv: Dette vil JEG jobbe for, dette vil JEG være med på og dette skal JEG få folk til å stille opp på!
Alle forslag vil bli tatt opp i styret og vurdert. Alt styrearbeid er som alle vet på frivillig basis, så vi håper ikke Dere forventer at ”alt” skjer på noen få uker.
Hilsen Styret!

Er du usikker på hva som er «på gang», les mer om klubbens satsingsområder under aktiviteter! (Under etablering. Info kommer i løpet av påsken)