De som har barn: ta dem med og la dem oppleve en runde eller to... Våre poder snakker enda om fjorårets runder og skulle gjerne vært med. Hadde forresten vært greit å hatt noen hjelmer til utlån på banen, som på gocart-baner.
Jeg har vel fortsatt noen skarve timer på meg å melde meg på? Siden jeg ikke har henta noen bil over fjellet enda så har kan jeg ikke kjøre, men jeg vil gjerne være med hvis jeg får litt hjelp med å komme meg gram og tilbake fra Solheim Går det kanskje buss?
Auen wrote:
Jeg har vel fortsatt noen skarve timer på meg å melde meg på? Siden jeg ikke har henta noen bil over fjellet enda så har kan jeg ikke kjøre, men jeg vil gjerne være med hvis jeg får litt hjelp med å komme meg gram og tilbake fra Solheim Går det kanskje buss?
Kan være jeg har plass. Enten i min bil eller broderen sin. Bor ved Solheim kirke.
PROGRAM/REGLER PDF: [attachment=1]
Da er program og regler laget i PDF. Alle som skal på banen må lese dette nøye! Ber om at de som er påmeldit og ikke har ordnet innbetaling fikser det. Håper å få med noen fler, så dette blir en dag med MASSE luftkjølte på banen! Holder derfor åpent for påmelding/innbetaling frem til onsdag.
Kom igjen folkens! Dette blir en skikkelig festdag!!!
Gi gjerne en lyd om du har tenkt deg å ta turen som tilskuer også.
Trenger noen vakter på banen, så om du har lyst å gjøre en innsats en times tid, OG få den beste tilskuerplassen, gi en lyd. Oppfordring til alle: Ta bilder og film!!!
Da må jeg desverre melde avbud..
Jeg gjorde kunststykket å glemme at vi reiser til Rhodos på søndag, og Cathrine var ikke helt med på ideen om å utsette ferien en dag
Der kom reglene, ja..
Og som forventet kom punktet: Hjelm og sikkerhetsbelte / mavebelte må benyttes
Men med en twist.. Mavebelte
Betyr det at to-punkts seler er godt nok..?
Da er det muligheter for meg i Bastarden også... (?)