Dette var kjempeartig i fjor og jeg oppfordrer alle som nå sitter på gjerdet til å kaste noen hemninger og gi jernet! Ikke ta alt så seriøst, da mister man mange gode opplevelser. Du har godt av det, bilen din har godt av det, og alle rundt har godt av det! Klarer du å melde deg på en "cruising" så klarer du dette også, det skjer bare litt fortere...!
Timingen var ikke optimal for min del denne gangen med jobbehelg, så med mindre noe spesielt skjer så må jeg stå over. Takk igjen til Geir & Tanya for et kjempebra tiltak!
Last edited by Solan on Tue Aug 06, 2013 12:30 pm, edited 1 time in total.
Det må du ha. Og så er det lurt å tømme bilen for alt mulig dilldall som vi drar rundt på - spesielt inni bilen. Sjekk også for oljelekkasjer sånn at du sørger for at du ikke blir den som gjør at de andre ikke får kjørt.
Dalland wrote:
Tror eg glatt må drite i å kunne kjøre på banen denne gangen, vanskelig å finne kasse i tiden.
Men kan gjerne være vakt eller lignende på banen.
har du ikkje kjøyrd med orginalkassa i ca veldig lenge? smell inn ei an orginalkassa og du har bilen i drift igjen på notime ligger eit lass med kasser her å berre ventar på å få snurra litt drev på eikås
StarBugs Geir wrote:
Minner om påmeldingsfrist 18. sept.! Kom ned fra gjerdet folkens, ALLE kan kjøre sikkert, kontrollert og BARE FOR GØY på denne banen.
Penger sendt herfra. Hørte med Magnus, han har også betalt.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Dalland wrote:
Tror eg glatt må drite i å kunne kjøre på banen denne gangen, vanskelig å finne kasse i tiden.
Men kan gjerne være vakt eller lignende på banen.
har du ikkje kjøyrd med orginalkassa i ca veldig lenge? smell inn ei an orginalkassa og du har bilen i drift igjen på notime ligger eit lass med kasser her å berre ventar på å få snurra litt drev på eikås
Helt enig! Men ungdommen nutildags er vel for late... (NB: gjelder ikke deg, Christer!)
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein