Sv: Lagring
Moderator: Global moderator
-
- Styret
Lagring
Jeg får stadig tilbud om objekter som jeg må takke nei til fordi jeg ikke har mulighet for mellomlagring før oppussing eller omplassering.
Denne gang gjelder det en bay singlecab. Regner med det er flere som har det slik fra tid til annen. Så jeg lurer på om det er stemning for å skaffe en felles mellomlagring for de objektene det ikke jobbes på. Jeg har annonsert i lokalpressen uten hell. Jeg ser for meg en låve eller lignende i periferien rundt Bergen. Os, Nordhordland , Osterøy og dalstrøka innafor er aktuelle områder men helst fergefritt.
Om du vet om noe så gi en lyd.
Pål 90015011
Denne gang gjelder det en bay singlecab. Regner med det er flere som har det slik fra tid til annen. Så jeg lurer på om det er stemning for å skaffe en felles mellomlagring for de objektene det ikke jobbes på. Jeg har annonsert i lokalpressen uten hell. Jeg ser for meg en låve eller lignende i periferien rundt Bergen. Os, Nordhordland , Osterøy og dalstrøka innafor er aktuelle områder men helst fergefritt.
Om du vet om noe så gi en lyd.
Pål 90015011
- Attachments
-
- image.jpg (78.03 KiB) Viewed 1133 times
02 er bøs.....Bay er grei
Jeg er interessert! Skal sjøl holde øya og øra åpne Pål, men husk at syn og hørsel ikke er det samme lenger for gamle folk...
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Trenger også "avlastningsplass", dersom det finnes noe innen rimelig rekkevidde - til en pris som gjør at det kan stå en stund.
Ingen fornuft - ren entusiasme!
Hadde ikke John "Norshuttle" en løsning på dette, eller kanskje er det toget gått?
-
- Styret
Ikke hørt med han, men alt er av interesse.RZR Andy wrote: Hadde ikke John "Norshuttle" en løsning på dette, eller kanskje er det toget gått?
-
- Styret
Om det er flere som trenger mellomlagring så meld gjerne interesse i tråden. Så kan vi anslå størrelsen på lokalet som trengs.
- norshuttle
- Supermedlem
Jeg betaler vel kr 400,- pr mnd pr bil nå. Det er søkt om bruksendring på lokalet i flere år nå uten at de har fått det, men man vet aldri....
Plass til flere, men ingen mekking. Ligger et par km fra Fana kirke
Tørt og fint 
Plass til flere, men ingen mekking. Ligger et par km fra Fana kirke

54 VW 1200 Oval Beige (GERDA!!!)
64 VW 1200 Hvit (Herbie)
62 VW Karmann Ghia Rød/sort (Ghina)
61 VW 1200 DeLux Pastel Blauw (Charlie) Solgt des 2014
74 VW 1303S Rød (Lynet) Solgt mars 2013
73 VW 1300S Maya gull (Fiona) Solgt til Frode Ø mars 2012
73 VW 1303s Automatic Maya (solgt til Stavanger
64 VW 1200 Hvit (Herbie)
62 VW Karmann Ghia Rød/sort (Ghina)
61 VW 1200 DeLux Pastel Blauw (Charlie) Solgt des 2014
74 VW 1303S Rød (Lynet) Solgt mars 2013
73 VW 1300S Maya gull (Fiona) Solgt til Frode Ø mars 2012
73 VW 1303s Automatic Maya (solgt til Stavanger
Jeg syns 400 kr/mnd er i meste laget hvis man skal ha biler stående i flere år. Hva syns dere andre...?
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
-
- Styret
Ja 400kr er i meste laget for biler av den typen jeg trenger lagring til. Det er derfor jeg tenker at lagringen kan ligge langt utenfor byn. Det er ikke til mekking heller.
Må være på et nivå som gjør at en kan sette det bort et par år uten å bekymre seg så mye over lagerkost. Da blir 400 for mye.
Ingen fornuft - ren entusiasme!
-
- Styret
Fikk noen tips på Scc, men rakk ikke å følge de opp før jeg dro på jobb i havet. Strekningen Arna-Voss er også aktuell for lagring forresten .
-
- Styret
Annonsering i lokalpressen har foreløpig ikke gitt resultater. Et alternativ kan også være om noen har eiendom en kan få sette opp en rubbhall eller lignende på. Tips mottas fortsatt med takk.
Pål 90015011
Pål 90015011
legger herved inn eit GODT tips:
"Hei.
Dersom noen har behov for lagringsplass til bil, er det gode muligheter til dette ved Dale fabrikker. Her er det tilnærmet ubegrenset antall plasser. Årspris ca. 3000,- Ved interesse, ta kontakt med Arild Stamnes på tlf. 913 75 018.
Mvh
Morten Bruvik"
ein god halvtime frå bydn og STOOOOORT.
no e da berre å få ned nordlandske juvelar,Pål!!!
"Hei.
Dersom noen har behov for lagringsplass til bil, er det gode muligheter til dette ved Dale fabrikker. Her er det tilnærmet ubegrenset antall plasser. Årspris ca. 3000,- Ved interesse, ta kontakt med Arild Stamnes på tlf. 913 75 018.
Mvh
Morten Bruvik"
ein god halvtime frå bydn og STOOOOORT.
no e da berre å få ned nordlandske juvelar,Pål!!!
TLF: 97419035