Sør Rogaland VW Treff 2013
Moderator: Global moderator
Sv: Sør Rogaland VW Treff 2013
Må beklageligvis melde pass.. Hadde sett frem til nok en langtur, men trøbbel med motor på vei hjem fra bugcamp, og rett på jobb etterpå, gjør at jeg ikke tar sjangs på nok en langtur før jeg får sjekket litt. Vi snakkes på SCC folkens..
"-Helt grei?? det er jo Tysk kvalitet jo.." 

pff - Bore er femi .... 

o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
Må nok melde pass.
Konemor åpner sjappe på lørdag så må nok hjelpe til med det.
God tur.
Konemor åpner sjappe på lørdag så må nok hjelpe til med det.
God tur.
1973 VW 1300s Maya gull "Fiona" - SOLGT
1962 VW 1200 Rød (L456) "Christine" SOLGT
Fordelen med små biler er at du kan få plass til mange flere i køen.
Flott dere gir lyd, mye enklere å holde oversikten over hvem vi må vente på osv. 

Jeg melder pass også.
Sikre folk som skal ned:
Håkon
Henrik
Espen
Svein
Magnus
Morten
Sveineka
Jayster
Tistlo
Stjernelada
Fredrik
Har ikke hørt med bjørn Hjellestad og kranken gjengen men er vel en fare for at noen derfra skal osv.
Håkon
Henrik
Espen
Svein
Magnus
Morten
Sveineka
Jayster
Tistlo
Stjernelada
Fredrik
Har ikke hørt med bjørn Hjellestad og kranken gjengen men er vel en fare for at noen derfra skal osv.
Last edited by Dalland on Wed Jun 12, 2013 9:00 am, edited 1 time in total.
pff - Vossacup er femi ....hans wrote: pff - Bore er femi ....![]()

- Bjørn Hjellestad
- Supermedlem
Har lyst til å reise, skal sitte på Herdla i helgen og passe på en mållinje for langveisfarende seilere, om de er sent ute får jeg med meg lørdagen på Revebanen 
Time will show

Time will show

- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Ser ut som jeg også melder pass.....Vi drar til østlandet i neste uke, og skal på ferie med panelen. Må ha den innredet og noenlunde klar. Har fått gjort mye, men drar jeg til Stvg mister jeg noen verdifulle mekkedager, så stryk meg fra listen Håkon. God tur alle sammen!
Neste for meg blir MiB.

1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
2018 Husqvarna Vitpilen 701
Siden Hengebuksvinet har bestemt seg for og ta hevn etter jeg justerte høyden på den er ikke den klar til helga heller :/ God tur gutter og jenter! Husk masse bilder til oss her heime 

The Wheeler dealer
Når ble du så femi at du ikke kan sitte på med noen andre ned?T-1 wrote: Siden Hengebuksvinet har bestemt seg for og ta hevn etter jeg justerte høyden på den er ikke den klar til helga heller :/ God tur gutter og jenter! Husk masse bilder til oss her heime![]()

neh si dDalland wrote:Når ble du så femi at du ikke kan sitte på med noen andre ned?T-1 wrote: Siden Hengebuksvinet har bestemt seg for og ta hevn etter jeg justerte høyden på den er ikke den klar til helga heller :/ God tur gutter og jenter! Husk masse bilder til oss her heime![]()
![]()

The Wheeler dealer
Hei
Vi skal til Stavanger treff i morgen, er fra Vik og drar via bergen. Er det slik at det drar noen fra Bergen kl 13 og noen kl 17? er det noen som vet hvor mange som dra kl 13 og kl 17 og hvor møtes folket for avreise.
Ønsker rask tilbakemelding:-)
Vi skal til Stavanger treff i morgen, er fra Vik og drar via bergen. Er det slik at det drar noen fra Bergen kl 13 og noen kl 17? er det noen som vet hvor mange som dra kl 13 og kl 17 og hvor møtes folket for avreise.
1954 boble full resturering
1962 boble patina look
1969 boble bruksbil"en
1962 boble patina look
1969 boble bruksbil"en
-
- Medlem
Bård wrote: Hei
Tror de aller fleste drar kl 17. Vi dra fra Esso i Skjoldskiftet (Nesttun)
klok avgjørsel frå vik 
eg reiser frå voss, direkte ette jobb klokko 3, sleng dekan med vist da passar:)

eg reiser frå voss, direkte ette jobb klokko 3, sleng dekan med vist da passar:)
TLF: 97419035