Her har noen vært skikkelig lure! 325 hk, 150 kg, to-takt med felles forbrenningskammer som dannes av rommet mellom stemplene når de er på øvre dødpunkt. Stemplene går mot hverandre, slik at det er to sylindre og fire stempel..... Artig og spennende konstruksjon!
Dette er jo på ingen måte nokon nyhet.
Prinsippet er velkjent, og forkasta av utallige motorprodusenter
Dei med størst suksess var vel Napier-Deltic, som leverte til større lokomotiver og til marint bruk.
Det er vel enno nokon Deltic motorer i forsvaret?!?
Deltic er fordi den er trekanta (Delta) for dei som lurte.
Fordelen er jo at kw/kg er svært gunstig, men extremt mykje 'leamikk' i denne konstruksjonen. Masse interne akselerasjonar osv.. Blir mykje vedlikehold av slikt.
Fann ein gong for snart 30 år sidan ein sekssylindra slik motor i ei fjære, med liggande sylindrar, og veiven midt under sylindrane. Den var desverre forbi redning. Snodig sak
Har lest litt mer om det i dag, og fant ut det samme som du skriv Ivar. Ikkje noko "nytt" eigentleg, men en morsom konstruksjon. Hvis disse får det til, kan det jo bli litt spennende!
Bare å søke på "opposed piston" på youtube, så kommer mye rare konstruksjoner.
Kjekt å ha på pulten:
Last edited by Anonymous on Sun Jun 02, 2013 12:44 pm, edited 1 time in total.