HASTER ........

Har du noen gode tips eller triks å dele med dine luftkjølte venner? Eller har du et problem du ønsker hjelp til?

Moderator: Global moderator

Post Reply
Lennart
Nybegynner
Nybegynner

HASTER ........

Post by Lennart »

Hei alle.

I morgen er det tid for BT og godkjenning av min importerte Karmann Ghia.
I den forbindelse fikk jeg låne orginal felger med dekk, pga at de som følgte med bilen var av ulik størelse.
Da jeg fikk dekken i går, viste det seg at 2 av de var helt oppmorknet, og ikke kan brukes.

Er det noe i Bergens område (jeg bor på Fusa)som har et sett med hjul i orginal størrelse ? Bilen min har 4 bolter... 
Jeg ønsker å Leie/låne

Send meg en SMS om du kan hjelpe..
905 55 849

Lennart
1967 Karmann Ghia Cab
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Sv: HASTER ........

Post by Tistlo »

eg kan skru av nokon hjul på ein bil her ute som har ganske bra dekk, og møta deg ein plass so kan eg setta dei på for deg. er heima imorgo. beklagar att eg ikkje studerte dei nok, såg ikkje att dei var morkna:/ mobilen min er for tida ute av drift men ring meg gjerne litt seinare idag(driv å ladar opp reservetelefon)
TLF: 97419035
ts
Supermedlem
Supermedlem

Post by ts »

Tistlo wrote: eg kan skru av nokon hjul på ein bil her ute som har ganske bra dekk, og møta deg ein plass so kan eg setta dei på for deg. er heima imorgo. beklagar att eg ikkje studerte dei nok, såg ikkje att dei var morkna:/ mobilen min er for tida ute av drift men ring meg gjerne litt seinare idag(driv å ladar opp reservetelefon)
Gikk det hardt for seg i vossabygden i går?  ;D
57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

kan sei da sånn :D

no er 4hjul og greier på veg til trengereid pitstop, so då får eg håpa detta ordnar seg og at ghiaen vert godkjent imorgo:)
TLF: 97419035
erika
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by erika »

Lennart,
ser du fikk ordnet deg!
Ingen fornuft - ren entusiasme!
Lennart
Nybegynner
Nybegynner

Post by Lennart »

Julena e kommen på , og bilen på Tilhengar,  so no bers da te BT i måro...    :o

Takk ska du ha Tistlo  :thup
1967 Karmann Ghia Cab
Solan
Styret
Styret

Post by Solan »

Ble bilen godkjent?  ::)
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"

"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Lennart
Nybegynner
Nybegynner

Post by Lennart »

BT gubben hadde ikkje nåke å utsetta på bilen,,,  Men før han kumme skriva ut papirene måtte han hanåke han kalla for "vekt garanti". Det var et dokument som skulle si hvilken tillat total vekt på bilen, inklusive fører. Har snakket med en på Møller i dag, og han sa at å finne noe slikt, var så og si. Umuligt..  Jeg prøvde også å google "vekt garanti". Og de resultatene henviste til noe helt annet en vekt på en bil.. :-X.

Om noen har et tips, eller kansje et vognkort fra en 1967 mod cab, som det står de oppgitte vektene, tar jeg gjerne imot en kopi...

Så nå er det bare vente noen dager å se hva som dukker opp, så får jeg skrive en mail til han og si at slike dokumenter ikke finnes...
1967 Karmann Ghia Cab
Solan
Styret
Styret

Post by Solan »

Send en PM til RZR Morten, han har jo en '67 Ghia cab. Kanskje vise en kopi av vognkortet hans?

Profilen til Morten:

http://www.forum.vwacb.com/index.php?action=profile;u=7
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"

"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Post Reply