Hei alle.
I morgen er det tid for BT og godkjenning av min importerte Karmann Ghia.
I den forbindelse fikk jeg låne orginal felger med dekk, pga at de som følgte med bilen var av ulik størelse.
Da jeg fikk dekken i går, viste det seg at 2 av de var helt oppmorknet, og ikke kan brukes.
Er det noe i Bergens område (jeg bor på Fusa)som har et sett med hjul i orginal størrelse ? Bilen min har 4 bolter...
Jeg ønsker å Leie/låne
Send meg en SMS om du kan hjelpe..
905 55 849
Lennart
HASTER ........
Moderator: Global moderator
HASTER ........
1967 Karmann Ghia Cab
Sv: HASTER ........
eg kan skru av nokon hjul på ein bil her ute som har ganske bra dekk, og møta deg ein plass so kan eg setta dei på for deg. er heima imorgo. beklagar att eg ikkje studerte dei nok, såg ikkje att dei var morkna:/ mobilen min er for tida ute av drift men ring meg gjerne litt seinare idag(driv å ladar opp reservetelefon)
TLF: 97419035
Gikk det hardt for seg i vossabygden i går?Tistlo wrote: eg kan skru av nokon hjul på ein bil her ute som har ganske bra dekk, og møta deg ein plass so kan eg setta dei på for deg. er heima imorgo. beklagar att eg ikkje studerte dei nok, såg ikkje att dei var morkna:/ mobilen min er for tida ute av drift men ring meg gjerne litt seinare idag(driv å ladar opp reservetelefon)

57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
65 - 343 Karmann Ghia
kan sei da sånn 
no er 4hjul og greier på veg til trengereid pitstop, so då får eg håpa detta ordnar seg og at ghiaen vert godkjent imorgo:)

no er 4hjul og greier på veg til trengereid pitstop, so då får eg håpa detta ordnar seg og at ghiaen vert godkjent imorgo:)
TLF: 97419035
Julena e kommen på , og bilen på Tilhengar, so no bers da te BT i måro... 
Takk ska du ha Tistlo

Takk ska du ha Tistlo

1967 Karmann Ghia Cab
Ble bilen godkjent? 

'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
BT gubben hadde ikkje nåke å utsetta på bilen,,, Men før han kumme skriva ut papirene måtte han hanåke han kalla for "vekt garanti". Det var et dokument som skulle si hvilken tillat total vekt på bilen, inklusive fører. Har snakket med en på Møller i dag, og han sa at å finne noe slikt, var så og si. Umuligt.. Jeg prøvde også å google "vekt garanti". Og de resultatene henviste til noe helt annet en vekt på en bil..
.
Om noen har et tips, eller kansje et vognkort fra en 1967 mod cab, som det står de oppgitte vektene, tar jeg gjerne imot en kopi...
Så nå er det bare vente noen dager å se hva som dukker opp, så får jeg skrive en mail til han og si at slike dokumenter ikke finnes...

Om noen har et tips, eller kansje et vognkort fra en 1967 mod cab, som det står de oppgitte vektene, tar jeg gjerne imot en kopi...
Så nå er det bare vente noen dager å se hva som dukker opp, så får jeg skrive en mail til han og si at slike dokumenter ikke finnes...
1967 Karmann Ghia Cab
Send en PM til RZR Morten, han har jo en '67 Ghia cab. Kanskje vise en kopi av vognkortet hans?
Profilen til Morten:
http://www.forum.vwacb.com/index.php?action=profile;u=7
Profilen til Morten:
http://www.forum.vwacb.com/index.php?action=profile;u=7
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"