stål stag, hvor?
Moderator: Global moderator
stål stag, hvor?
Noen som vet hvor jeg kan få tak i rustfritt/titan stag 30mm tykt? trenger totalt ca 50cm?
Sv: stål stag, hvor?
Kanskje kan Oslolosen hjelpe deg? Her kan han opplyse om ballplassen:
smith stål på straume. men om du får kjøpt kun ein halvmeter er eg litt i tvil på, men kontakt dei so finner du fort ut av da. forøvrig ville eg satsa på rustfritt framfor titan, for titan er dyyyyyyrt:)
TLF: 97419035
Men selger de til private? Ifølge hjemmesiden virker det som det bare er til indstrien!Tistlo wrote: smith stål på straume. men om du får kjøpt kun ein halvmeter er eg litt i tvil på, men kontakt dei so finner du fort ut av da. forøvrig ville eg satsa på rustfritt framfor titan, for titan er dyyyyyyrt:)
Prøvde hos norsk stål og der måtte du ha firma for å handle!

vist du ber på dine kner so kanskje:)
spør dei om kven som forhandlar stål frå dei i bergen då. må vel vera drøssevis av mek verksted i bergen og omegn
spør dei om kven som forhandlar stål frå dei i bergen då. må vel vera drøssevis av mek verksted i bergen og omegn
TLF: 97419035
-
- Styret
Astrup i fagerdalen solgte over disk når jeg arbeidet der. Kanskje de gjør det enda?
02 er bøs.....Bay er grei
30mm St 316 er standard propellaksling.
Høyr med marinaer rundtom, f.eks Bildøy Båt og Motor
Høyr med marinaer rundtom, f.eks Bildøy Båt og Motor
..........vern gjennom bruk! |o * o|
Går helt fint å kjøpe på Smith for privatpersoner. Bygde hundebur med stål derfra, overrasket over hvor lite jeg måtte ut med. Ta med kontanter, de ville helst ha det. Mulig det går i kaffekassen.... 

1967 T2 Panel
1967 Karmann ghia
1967 Karmann ghia
Takker alle sammen!
prøver smith i morgen.
holder astrup og bildøy som neste på listen om dette ikke går!

holder astrup og bildøy som neste på listen om dette ikke går!