VW 181 wrote:
Vet jo det!
Har selv kjørt på Autobahn i 247 km/t, men da i en annen tysk bil, og UTEN vogn bak...
181en?
Hadde den bare gått så fort!! Tror det hadde vært skummelt!
Neida, en BMW som hadde tilhørt Beate Uhse-konsernet.
De hadde ikke spart på ekstrautstyret... Tror de hadde krysset av for det aller meste.
Last edited by VW 181 on Tue Dec 11, 2012 2:20 pm, edited 1 time in total.
VW 181 wrote:
Vet jo det!
Har selv kjørt på Autobahn i 247 km/t, men da i en annen tysk bil, og UTEN vogn bak...
181en?
De hadde ikke spart på ekstrautstyret... Tror de hadde krysset av for det aller meste.
say no more...
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Noen som har vært borti MKP Petit? Er visst dansk. Mulig rl på VWNorge vil selge sin, for et bra bud som han sier.
Men eg aner jo ikke hva noe sånt er verdt, heller ikke helt standen på denne. Venter på mer info, og forhåpentligvis bilder.
Her er linken til bildet http://www.vwnorge.no/index.php/topic,50472.0.html
EsJo wrote:
Noen som har vært borti MKP Petit? Er visst dansk. Mulig rl på VWNorge vil selge sin, for et bra bud som han sier.
Men eg aner jo ikke hva noe sånt er verdt, heller ikke helt standen på denne. Venter på mer info, og forhåpentligvis bilder.
Her er linken til bildet http://www.vwnorge.no/index.php/topic,50472.0.html
say no more...
Hehe, skulle bare visst hvem jeg hentet den for...
VW 181 wrote:
say no more...
Hehe, skulle bare visst hvem jeg hentet den for...