Bærbar pc

Her kan du diskutere alt mulig, men la det være interessant for andre VW-interesserte.

Moderator: Global moderator

Post Reply
RZR Arve
Seniormedlem
Seniormedlem

Bærbar pc

Post by RZR Arve »

Er det noen som har en bærbar pc som ikke er i bruk? Donere til Kranken? Trenger den til verkstedmanualer og evt diagnose...  :thup
1967 T2 Panel
1967 Karmann ghia
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Sv: Bærbar pc

Post by Tistlo »

eg har ein, men den må restaurerast :) loggar seg ut samtidig som du nett har logga inn.
TLF: 97419035
Magnus
Supermedlem
Supermedlem

Post by Magnus »

Tistlo wrote: eg har ein, men den må restaurerast :) loggar seg ut samtidig som du nett har logga inn.
Det kan nok enkelt fikses. Hvis den kommer en tur innom meg på veien til kranken, kan jeg installere clean W7 eller xp på den :) Helt gratis altså...
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

nytt opprativsystem du tenker på? shaiten er vel att eg har liggande ørten og ørti tusen bilder og andre ting eg helst skulle hatt ut :)
Solan
Styret
Styret

Post by Solan »

Tistlo wrote: nytt opprativsystem du tenker på? shaiten er vel att eg har liggande ørten og ørti tusen bilder og andre ting eg helst skulle hatt ut :)
Det skulle forundre meg om ikke Magnus fikser det problemet også, Christer  8)
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"

"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
RZR Arve
Seniormedlem
Seniormedlem

Post by RZR Arve »

Takk for tilbudet Christer! Fikk et annet tilbud på PM, så PC er allerede på vei. Regner med at Erik får blod på tann og investerer i sprut til motorprosjektene sine, nå blir det fritt fram for tuning!  :thup
1967 T2 Panel
1967 Karmann ghia
Magnus
Supermedlem
Supermedlem

Post by Magnus »

Tistlo wrote: nytt opprativsystem du tenker på? shaiten er vel att eg har liggande ørten og ørti tusen bilder og andre ting eg helst skulle hatt ut :)
Joda, det går fint. Installerer nytt operativsystem uten at noen andre filer går tapt av den grunn. Hvis du vil, kan jeg gjøre det for deg, så kan du bruke pcen igjen likevel :thup
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

RZR Arve wrote: Takk for tilbudet Christer! Fikk et annet tilbud på PM, så PC er allerede på vei. Regner med at Erik får blod på tann og investerer i sprut til motorprosjektene sine, nå blir det fritt fram for tuning!  :thup
neste blir vel rullande landeveg ;D

magnus, takkar varmt for tilbudene, du skal nok ikkje sjå vekk ifrå att eg må benytta meg av dei! dataen har no samme nytte som ein delekatalog uten bilder
Magnus
Supermedlem
Supermedlem

Post by Magnus »

Tistlo wrote:
RZR Arve wrote: Takk for tilbudet Christer! Fikk et annet tilbud på PM, så PC er allerede på vei. Regner med at Erik får blod på tann og investerer i sprut til motorprosjektene sine, nå blir det fritt fram for tuning!  :thup
neste blir vel rullande landeveg ;D

magnus, takkar varmt for tilbudene, du skal nok ikkje sjå vekk ifrå att eg må benytta meg av dei! dataen har no samme nytte som ein delekatalog uten bilder
Bare å ta den med på neste Bergenstur, så skal du se det blir gjort :)
Post Reply