Ble nok en gang fristet til å legge inn bud på netthandelen..
og etter å ha handlet mye jallagreier derfra tidligere må jeg si at jeg var litt skeptisk til kjøpet.
Men idag kom pakken, og jekken er testet. Må vel si at denne her var genial. får endel mer løftehøyde enn både bukker, og garasjejekker. Slik bobla står på bildet er det ca 60 cm opp til motor..
[attachment=1]
[attachment=2]
Man kan stoppe halveis om man vil det. Men da kan man ikke låse de annet enn de henger på trykket.. ellers kan man operere en og en jekk. Er en ventil på hver jekk, og de kan opereres uavhengige av hverandre. Mine kom på ca 1500 inkl frakt. Men det kommer jo an på vinnerbudet. Har sett de har gått for over 2000,- , men mitt vinnerbud var 880,-
men for å vera litt kritisk og negativ er da vel ikkje allverdens du får gjort når bilen står på hjula sånn? anna enn tilkomst på undersida ved diverse skruarbeid og oljeskift mm. samme nytten med eitpar litt store kjøyrebruer:)
kan heller anbefala å bruka pengane på ein skikkelig genial jekk; gigant sin høgtløftande garasjejekk. løftar 2tonn 80cm opp
Tistlo wrote:
men for å vera litt kritisk og negativ er da vel ikkje allverdens du får gjort når bilen står på hjula sånn? anna enn tilkomst på undersida ved diverse skruarbeid og oljeskift mm. samme nytten med eitpar litt store kjøyrebruer:)
kan heller anbefala å bruka pengane på ein skikkelig genial jekk; gigant sin høgtløftande garasjejekk. løftar 2tonn 80cm opp