STOR byggtorkar

Har du noe for salg? Bil, deler eller annet bilrelatert?

Moderator: Global moderator

Post Reply
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

STOR byggtorkar

Post by Tistlo »

Nokon som har planar om å frysa når kulden kjem?? vel, her kjem løysinga:

Stort gammalt beist av ein byggtørkar som drikker diesel eller andre ting som brenner. leverer 37Kw

ting som må bemerkast:

-dieseltanken må sveisast. flat plata i bunn so enkelt å fiksa
-den er no laga til med slange for å stappa nedi dieselkanna som då må stå over tørkaren, eller helst skulle den hatt eit oplegg sånn att den slepper å suga opp frå ei kanna, altso eit slagst intravinøst oplegg.  men ALLER helst , fiks tanken.
-eine hjulet trillar litt seigt rundt so den er litt stri å trilla med seg i ulendt tereng.

denne varmar opp store lokaler på notime, og har skorstein sånn at du kan tre på ein slange og få skiten ut av rommet og ungå død ved karbonmonoksid ol.
følger med termostat med lang kabel for å ha kontinuerlig justering og halda jevn temp. justeringskruo til termostaten er litt seig å må wd-40'ast opp.

selger for bud over, under eller imellom 2000. bytter helst ikkje i bobledeler eg allerede har mykje av.
Attachments
DSCF7252 (Small).JPG
DSCF7252 (Small).JPG (43.67 KiB) Viewed 320 times
DSCF7254 (Small).JPG
DSCF7254 (Small).JPG (36.48 KiB) Viewed 313 times
DSCF7255 (Small).JPG
DSCF7255 (Small).JPG (36.72 KiB) Viewed 310 times
TLF: 97419035
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Sv: STOR byggtorkar

Post by Tistlo »

kjem litt dårlig fram på bildet men den er sirka 2 meter lang

gløymte  å nevna att eg byter gjerne i mindre byggtorkar. denne var overkill i garasjen min. mest pga alt mulig brennbart rot som står close-opp til den. mao. du bør ikkje lagra brennbart materiale i nerheiten av varmekilden :thup
TLF: 97419035
Post Reply