Har holdt på med gamle vannkjølte Golfer i alle år, har lenge hatt lyst på Boble, men når jeg oppdaget Starbugs et lite stykke fra der hvor jeg har verksted fikk jeg enda mer lyst på Boble.
Var med på banekjøringen på Eikås og tacoen kvelden før, så har fått hilst på noen av dere, veldig hyggelig gjeng

Boblen jeg har kjøpt skal stå i fruen sitt navn, og det blir hun som kommer til å bruke den, men satser på at jeg får låne den innimellom også

Bilen har vært et par år på Voss, litt artig var at den var nærmeste nabo til min tante og tremenning.
Bilen har gått stort sett hele sitt liv i Ålvik, før en sønn som bodde på Voss arvet den.
Den stod avregistrert fra 82-96 og den ble restaurert i 95-96 visstnok.
Bilen ser meget bra ut i bunn. Noe bobler i lakken på høyre dør og høyre forskjerm, ellers helt OK.
Har ikke noen store planer for bilen foreløpig, men litt småplukk skal gjøres:
- Kromlistene er noe slitt, så vurderer å kjøpe nye visst ikke det lar seg å polere de opp igjen.
- Har også lyst å bytte ut vindus pakningene med slike som har spor til kromlist.
- Gasspedalen må ordnes da den henger seg på full gass og/eller virker ikke. Det ene "øret" i bunn hvor en pinne-bolt går gjennom er knekt av, så må punktes fast.
- Bremser veldig skjevt mot høyre, så må ta en titt på bremsene også.
- Synes felgene med dekkene er rett og slett for svarte, så vurderer hvite dekksider, evnt lakke felgene i todelt farge. Hva er "rett" fargekombo her? Har sett med hvitt senter og med hvit felgkant.
- Bytte ut endestussene på eksosen da de er godt angrepet av rust.
- En god rens av interiøret
- Bytte lyspærer i instrument
- "Shine" opp den nettingen(?) som er bak panelene rundt instrumentet, regner med denne går ann å demontere og evnt lakke opp igjen?
Får prøve meg på å legge ut noen bilder her også da