Legger inn en etterspørsel for broderen... Verkstedet han leier i dag skal omreguleres så han må ha seg et nytt relativt kjapt.
Må være plass til 4-5 biler og løftebukk. Pris er ikke så viktig, og greit om det er i rimelig avstand fra askøy.
Noen som kjenner noen som vet om noen som kanskje skal leie ut????
er det kke plasser nede på ø'en da? Der hvor mb høgg holdt til? er ikke lenge siden han aveterte ihvertfall!
Er flere som prøver å har prøvd lenge å finne noe her inne! ække lett!
åh oki. hørte snakk for en stund siden om at det var muligheter for å leie en del av en hall oppe på industriområdet ved erdal!
Vet ikke hvem som leide ut, men lurer på om det kansje er der hvor bergen bildemontering holdt til! Er jo rubb hall men er inngjærdet og bevoktet!
OldBug wrote:
åh oki. hørte snakk for en stund siden om at det var muligheter for å leie en del av en hall oppe på industriområdet ved erdal!
Vet ikke hvem som leide ut, men lurer på om det kansje er der hvor bergen bildemontering holdt til! Er jo rubb hall men er inngjærdet og bevoktet!
Åja, jeg skulle ha montert noen bilder...
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
OldBug wrote:
Åja, jeg skulle ha montert noen bilder...
Haha! glemte binde-streken, mr
Syntes Klubblokalene ligger greit der de er! Hadde ikke fått det bedre i en rubb-hall ihvertfall!
Men skjønner jo at det hadde vært bedre for deg! Du får starte et askøy chapter! hehe
Nei sant nok- syns lokalet på breistein var bra jeg, bare litt laaangt vekke! He he avd askøy??? ser det for meg Noen som vet om det er andre bobler her på øyen?
OldBug wrote:
Har jo ivar her inne! har en doka+ litt annet snop! Er flere men husker ikke navn!
Kan rettast til Sika , og snopet er borte....mellomlanda på Tveit.
Elles er det ein nylakka tofarga T2 buss på Erdal under arbeid/montering (Rogeren her inne ?!?)
Last edited by Ivar on Thu Sep 27, 2012 2:53 pm, edited 1 time in total.
Høres ikke feil ut det nei! Split bus var egentlig delt førstevalg ved siden av ovalen, men fant ingen bra til det jeg hadde å gi... Men har begynt å få skikkelig sansen for dokaen da- hadde nok ikke sagt nei hvis jeg hadde fått en sånn en!