Har du ting du vil bli kvitt men som ikke er direkte bilrelatert?
NB! Gjelder KUN privat salg. Firma og leverandører bes bruke finn.no eller andre egnete salgs kanaler
Har en gammel luftkjølt veteran som trenger omsorg . Den starter og går.
Er kvass når den får ånden over seg, men trenger en god gammeldags
overhaling. Finnes noe ekstradeler til den som ny sal og andestjert, moderne baklys fra nyere Kawasaki som var
tenkt i kombinasjon med førnevnte. Nye bakdempere. Noen ekstra calipere. Røde holker. Caferacer speil
Bytte i et fastback (69) prosjekt m. masse gode deler og noen mangler? (Interiør, fangere, teppesett, frontlykter + sikkert litt til....) Bilen er MYYYYE bedre enn jeg trodde, men skulle egentlig bare ha noe deler fra den.....
Last edited by Anonymous on Mon Sep 03, 2012 6:39 pm, edited 1 time in total.
Ja. Mangler, skal brukes i varianten eller er ubrukelig. Kan rydde ut av den, så kan du komme og se hva du syns. Var veldig overrasket over tilstanden når jeg begynte å plukke på den, men det blir rett og slett for mange biler og prosjekter. Mener bilen var et kupp, og burde absolutt fått den ferdig. MEN burde også få fikset Guffen, varianten, roadsteren osv....... En sykkel tar mindre plass og et cafe-racer emne er alltid velkomment .
Last edited by Anonymous on Mon Sep 03, 2012 8:12 pm, edited 1 time in total.
Gikk en tur med bikkja og telte 3 bobler, 1 variant , 1 opel og ei gammel campingvogn på tunet (for ikke å glemme Herbien i skuret sitt) .. tror jeg må si vik
fra meg til en deilig fastback denne gangen gitt.
Tror cash må være king så jeg blir kvitt litt skyld
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9