Jeg syns det var synd at den fete patinaen på den gamle splittbobla til Tommy var lakka over... (Z-1131)
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Av mine fire SCC turer har denne absolutt vert den kjekkaste. Ghiaen har gått klokkerent hele turen, satte forresten ny drivstoff-rekord fredagen med et forbruk Voss-Gol på 0,65. ( resten av turen 0,67 og 0,74 ).
Fint med stoppen på Hemsedal og bli litt bedre kjent med Nina og Jonas. Kjekt at dei vart med videre. Me hadde nå en fin tur tilbake også på mandagen, med pause på Gol hjå "Ovalt". Der fekk me frukost/kaffi og ny plugg mm. til dokaen.
Imponerende forbruk på Ghiaen! Og det er selvsagt veldig kjekt når bilen går helt problemfritt på en sånn lang tur. Og Ghiaen gikk jo mye bedre i bakkene også, enn den har gjort før, du hadde jo ingen problemer med å følge resten av gjengen
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Solan wrote:
Jeg syns det var synd at den fete patinaen på den gamle splittbobla til Tommy var lakka over... (Z-1131)
Siste jeg så av dragrace kjøringen på søndag var at den la igjen olje oppover stripen, så kjøringen måtte avbrytes og sanering startes. Litt senere var den på henger og på vei ut porten. Var det 70.000 som var prisforlangende med 2332 motoren her?
Imponerende forbruk på Ghiaen! Og det er selvsagt veldig kjekt når bilen går helt problemfritt på en sånn lang tur. Og Ghiaen gikk jo mye bedre i bakkene også, enn den har gjort før, du hadde jo ingen problemer med å følge resten av gjengen
Takker, ja Ghiaen har vel aldri gått så bra som no.