Skal ta av deg den hattenTistlo wrote:desse regenstadtane må lera seg å bruka offentlige forum litt meirjayster wrote: Stå en liten oversikt på RZR forum![]()
![]()

Moderator: Global moderator
Skal ta av deg den hattenTistlo wrote:desse regenstadtane må lera seg å bruka offentlige forum litt meirjayster wrote: Stå en liten oversikt på RZR forum![]()
![]()
Enig der. Greit å få kommet seg på plass på teltplassen så raskt som muligDalland wrote: Eg og henrik kjører også fredag morgen, har med lillebroren men tror ikke vi blir noen sinke...
Men setter som krav at det blir effektiv kjøring og helst ikke mer enn en time lang pizza pause.![]()
Møte dere opp på Oyrane?? å kjøre med resten av gjengen??Dalland wrote: Eg og henrik kjører også fredag morgen, har med lillebroren men tror ikke vi blir noen sinke...
Men setter som krav at det blir effektiv kjøring og helst ikke mer enn en time lang pizza pause.![]()
Sannsynligvis avgang på torsdagen har vi funnet ut...jayster wrote:Møte dere opp på Oyrane?? å kjøre med resten av gjengen??Dalland wrote: Eg og henrik kjører også fredag morgen, har med lillebroren men tror ikke vi blir noen sinke...
Kjore dere luft eller??RZR Sune wrote:
Det er bare dager igjen nå!
For meg som ikke klarer å få med meg Bore treffet er SCC årets beste treff!
De som jeg vet kommer fra RZR :
Sune Fredag fra Øyrane klokken 0900
Rolf Fredag fra Øyrane klokken 0900
Arve Fredag fra Øyrane klokken 0900
Bjørn (Nice Price Racing) Kommer direkte fra jobb til Gardemoen
Hans Kjører med familie og vogn på onsdag
Svein?
Magnus?
Litt frafall i år grunnet jobb, operasjon av kne etc. Men det er nye muligheter neste år.
Gleder med som en unge til helgen !!!
Sune
Hønefoss - Jessheim - Gardermoenhans wrote: blir vel hemsedal ja, men så blir det salig med rundt grøten kjøring for å komme til oslo - er det da best å ta hønefoss - jessheim-oslo eller vikersund-drammen-oslo ?
B-Bay wrote: Artig at dere vill komme innom på pizza i år ogsåSkal prøve å ha alt klart, så rekker vi å spise på under en time
![]()
Det blir antaglig to eller tre biler som blir med videre her i fra.
Ring meg gjerne når dere starter, så vi vet hvor mange dere blir. Vi har flyttet, å bor nå på Tuv, 5km før hemsedal sentrum.
Vi holder kontakt under veis, så møter vi dere nede i krysset på Tuv. Pizzan kan i år nytes sammen med flott utsikt over Hemsedal
Hele familien ønsker alle SCC reisende hjertlig velkommen til Lille store Brandvoll!
Reisende tidligere i uka må bare ta kontakt hvis det skulle være noe dere trenger hjelp med, eller kanskje bare en pause
Jeg nås på mob. 90922500
Jonas